A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is a living chicken"

Fordítás:Ez egy élő csirke

4 éve

17 hozzászólás


EszTomi

... de hamarosan a tányérunkon fogsz találkozni vele. :)

4 éve

Kincskereso

és akkor már nyelvtanilag helytelen lenne az "is living"-et mondani rá :)

4 éve

AnikoDibaczi

Te tanultál már angolt? Mert megkérdeztem egy illetőt aki amerikában él, és azt mondta, hogy tökéletes a kielytés. Szóval szokd meg ha valaha beszélni szeretnél.

3 éve

NagyAngeli

*kiejtés

2 éve

SehrJzsefR

A "this" az "ez".

2 éve

YCNLUTDarkness

Én ezt az ing dolgot nem értem, hogy az ige mikor, és miért kap "ing" et. Néha tényleg jó lenne valami rövid kis magyarázat :(

1 éve

RilotTheGoat

Akkor kap "ing" végződést, ha jelen pillanatban történik valami.

1 éve

gyula701

Hallottam, hogy liveing-nek mondja, de "ing"-et még nem tanultunk.... Biztos ami biztos beírtam a webforditóba: "Is is a live chicken", erre megnyugtat, hogy: "Ez egy élő csírke.". Oszt mégsem-:(

4 éve

GergelyMol1

Veszélyes a webfordítóra támaszkodni és ebben a szituban is félrevezető. Az it is a live chicken szeirntem nem értelmezhető, a live-val azt fejezzük ki, ha például egy közvetítés (történés) élő, a living-gel pedig ha egy entitás, legyen az egy állat, vagy például David Attenborough filmje a The living planet. Legalábbis is szerintem, remélem nem volt zavaros.

3 éve

szekianya

az miért nem jó, hogy ez a csirke élő?

4 éve

GergelyMol1

mert annak az angol fordítása úgy lenne, hogy It is THE living chicken

3 éve

StoneBal

Hogyan tudjam mit mond ha elhadja a szó végét? És értelmetlen szó lesz belőle

2 éve

FogarasiKa

*elhagyja

1 éve

Thom951

A tyúk miért nem jó?

3 éve

szabob74

Azért, mert a tyúk angolul hen és nem chicken, vagyis csirke.

3 éve

DvidKolbe

Nem tudom..

1 éve

fafeju

Megint teljesen erthetwtlen nyelven olvassa fel a gepi hang a szoveget. A mondat komplett masodik felet keptelen voltam ertelmezni. Egyszeruen erthetetlen sokszor amit mond :(((

3 éve