A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He plays it."

Fordítás:Lejátssza.

4 éve

9 hozzászólás


Szaniboy

miért nem jó a játszik? Ő játszik...

4 éve

budai.doc

Mert van egy tárgy is a mondatban, "it". Azt játsza, lenne a jó, de nem tudjuk, hogy mit, ezért eléggé következetlenül, hol ki kell tenni, hol nem az "azt". A játssza mellesleg felszólító mód, az angol mondat meg nem tűnik annak.

4 éve

aptg.gabi

http://www.magyarhelyesiras.hu/?q=j%C3%A1tsza&x=46&y=21&ekezet=nemszamit&egyezes=resz Nem akarok kötekedni, de szerintem nem felszólító módban van.

4 éve

LaszloHorvath002

az én fordításom: Ő azt játszik. Hibás?

4 éve

TthKlmn

Ha már vették a felelősséget hogy tanítanak akkor minimum ,hogy elmagyarázzák hogy mitől lesz lejátszás és nem megjátszás!!!

3 hónapja

TthKlmn

Játssza,a magyar nyelv gyöngyszeme bár itt már a lejátssza verzió van!!!

2 hónapja

Harga
Harga

Így javasoltam elfogadásra: "Ezt ő játssza."

1 hónapja

TthKlmn

Hol van az hogy le? I eat it= leeszem

3 hete

fectroll
fectroll

Azt sem fogadta el, hogy "Ezt játsza" lehet, hogy azért, mert nem "ssz"-szel írtam? Na újra kezdem, s megnézem.

4 éve