1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Der Beitrag ist hilfreich."

"Der Beitrag ist hilfreich."

Çeviri:Makale yardımcı.

October 27, 2017

4 Yorum


enanasya

Makale artikel mi beitrag mı?
30 aralık 2018


humetin

der Beitrag - Synonyme für "Beitrag" - Artikel (journal.)

https://de.langenscheidt.com/deutsch-tuerkisch/beitrag


sema205158

Burada ki anlami: makale aydinlatici, yardim edici, anlamli olmali diye düsünüyorum. Tercümelerin birebir, kelime kelime uyusmalari mantiksizlik zaten. Her dilin kendine göre sistemi ve hissi vardir..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.