"The cats eat rice."

Fordítás:A macskák rizst esznek.

4 éve

16 hozzászólás


mosolygoszem

A macskák amúgy nem is esznek rizst -az enyémek biztos nem ;)

4 éve

Zolo1981
Zolo1981

Itt úgy látom minden állat eszik rizst.

2 éve

buduf

Szerintem a macska nem eszik rizst. :)

4 éve

BlintNagy5

xD

3 éve

TthSndor1

Szerintem csak beugratós feladat akart lenni, mert a rízs ( rice ), hasonlít az egér többesszámú alakjára ( mice).

3 éve

AttilaPint4

Szerintem feleslegesen "rizáztok"!

3 éve

TthAngelik1

szerintem se helyes

3 éve

Csengusz2

Rizst!

3 éve

lowpipi

A macskák rizset esznek miért nem jó ?

4 éve

Kingus1

Mert a rizset nem helyes

4 éve

BlintNagy5

ez igaz

3 éve

VillamTibi

A macskák mióta esznek rizst?!

11 hónapja

oliboti1

Nem

4 hónapja

SzilviaBod1

Szerintem előbb tanuljatok meg rendesen magyarul, aztán valószínűleg fog menni az angol tanulás is, de addig amíg nem tudtok magyarul sem, addig nem fogtok megtanulni angolul.

3 éve

TthKlmn
TthKlmn

Tessék érthetően beszélni és akkor jó lesz a válasz!

7 hónapja

19460912

Megkülönböztetett módon csatlakozok a:"TthKlmn"hozzászóló véleményéhez,mert már többedszer jeleztem "CSAPNI VALÓ A PÉLDAMONDAT" hangja.Érthetetlen ahogy elhangzik.Aztán ennek következtében az adott válasz is rossz.PIROS.Ez nem igazán lelkesítő.

7 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.