A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The cats eat rice."

Fordítás:A macskák rizst esznek.

0
4 éve

16 hozzászólás


mosolygoszem

A macskák amúgy nem is esznek rizst -az enyémek biztos nem ;)

6
Válasz4 éve

Zolo1981

Itt úgy látom minden állat eszik rizst.

6
Válasz2 éve

TthSndor1

Szerintem csak beugratós feladat akart lenni, mert a rízs ( rice ), hasonlít az egér többesszámú alakjára ( mice).

5
Válasz3 éve

AttilaPint4

Szerintem feleslegesen "rizáztok"!

5
Válasz2 éve

buduf

Szerintem a macska nem eszik rizst. :)

4
Válasz3 éve

BlintNagy5

xD

2
Válasz3 éve

TthAngelik1

szerintem se helyes

3
Válasz3 éve

Csengusz2

Rizst!

3
Válasz3 éve

lowpipi

A macskák rizset esznek miért nem jó ?

1
Válasz4 éve

Kingus1

Mert a rizset nem helyes

11
Válasz4 éve

BlintNagy5

ez igaz

3
Válasz3 éve

SzilviaBod1

Szerintem előbb tanuljatok meg rendesen magyarul, aztán valószínűleg fog menni az angol tanulás is, de addig amíg nem tudtok magyarul sem, addig nem fogtok megtanulni angolul.

1
Válasz3 éve

VillamTibi

A macskák mióta esznek rizst?!

1
Válasz7 hónapja

oliboti1

Nem

1
Válasz1 hete

TthKlmn

Tessék érthetően beszélni és akkor jó lesz a válasz!

0
Válasz4 hónapja

19460912

Megkülönböztetett módon csatlakozok a:"TthKlmn"hozzászóló véleményéhez,mert már többedszer jeleztem "CSAPNI VALÓ A PÉLDAMONDAT" hangja.Érthetetlen ahogy elhangzik.Aztán ennek következtében az adott válasz is rossz.PIROS.Ez nem igazán lelkesítő.

0
Válasz3 hónapja