1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Besucher teilen gerne."

"Die Besucher teilen gerne."

Çeviri:Ziyaretçiler seve seve paylaşıyorlar.

October 27, 2017

4 Yorum


humetin

suchen - besuchen - der Besuch - der Besucher (die Besucher) - der Gast


SabineBergmann1

Bu bir hata. Ziyaretciler seve seve paylaşıyor. kabul etmiyorlar. Ama Ziyaretciler = çogul. Bu yüzden fiil tekil olmalı.


arafbey

Türkçede bir cümlenin öznesi tekil ise yüklemi de tekil, çoğul ise yüklemi de çoğul olur. https://forum.duolingo.com/comment/1504275

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.