1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is an expression they use…

"It is an expression they use in that country."

Fordítás:Ez egy kifejezés, amit ők használnak abban az országban.

April 5, 2014

6 hozzászólás


Mamemimomu73

"amelyet" Belefáradtam, hogy a magyar nyelvhelyességről vitatkozzam egy oldalon, ahol idegen nyelvet tanulok. A vonatkozó névmások helyes használatával amúgy sincsen tisztában az emberek többsége. Csak éppen dühít, hogy amikor helyesen használom, akkor pontot veszítek, mert a rendszer nem fogadja el. Ehh...


Sandor492526

Ez egy kifejezés, amit abban az országban ők használnak! Ez jó fordítás. Vegyék fel a helyes válaszok közé!


Szilvia_Czulak

... abban az országban


KrauszMrta

Így már jó a fordítás, mert a pirossal szedett "jó"mondatban kifelejtették az "egy" szót, és anélkül nagyon furán hangzik!


Katalin5246

Az ilyen dolgokat nagyon érzékenyen szívlelem!. Éspedig :egy és ugyan abban a leckében az egyik mondatban az "ARCKIFEJEZÉST"fogadta el helyesnek A "KIFEJEZÉS "helyett .Ugyanakkor, kissé tovább, már az"ARCKIFEJEZÉS " helytelen volt. Igy csak több hibapontot beszerzésére számíthatunk, Miért??


Lajoshollosi

Amit... miért nincs angolul?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.