"It is an expression they use in that country."

Fordítás:Ez egy kifejezés, amit ők használnak abban az országban.

4 éve

5 hozzászólás


Mamemimomu73
Mamemimomu73

"amelyet" Belefáradtam, hogy a magyar nyelvhelyességről vitatkozzam egy oldalon, ahol idegen nyelvet tanulok. A vonatkozó névmások helyes használatával amúgy sincsen tisztában az emberek többsége. Csak éppen dühít, hogy amikor helyesen használom, akkor pontot veszítek, mert a rendszer nem fogadja el. Ehh...

4 éve

Szilvia_Czulak

... abban az országban

4 éve

KrauszMrta

Így már jó a fordítás, mert a pirossal szedett "jó"mondatban kifelejtették az "egy" szót, és anélkül nagyon furán hangzik!

3 hónapja

Katalin5246

Az ilyen dolgokat nagyon érzékenyen szívlelem!. Éspedig :egy és ugyan abban a leckében az egyik mondatban az "ARCKIFEJEZÉST"fogadta el helyesnek A "KIFEJEZÉS "helyett .Ugyanakkor, kissé tovább, már az"ARCKIFEJEZÉS " helytelen volt. Igy csak több hibapontot beszerzésére számíthatunk, Miért??

2 hónapja

kogu4
kogu4

Ez egy olyan kifejezés, amelyet az adott országban használnak. (?!)

2 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.