A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is an expression they use in that country."

Fordítás:Ez egy kifejezés, amit ők használnak abban az országban.

4 éve

4 hozzászólás


Mamemimomu73
Mamemimomu73

"amelyet" Belefáradtam, hogy a magyar nyelvhelyességről vitatkozzam egy oldalon, ahol idegen nyelvet tanulok. A vonatkozó névmások helyes használatával amúgy sincsen tisztában az emberek többsége. Csak éppen dühít, hogy amikor helyesen használom, akkor pontot veszítek, mert a rendszer nem fogadja el. Ehh...

4 éve

Szilvia_Czulak

... abban az országban

4 éve

KrauszMrta

Így már jó a fordítás, mert a pirossal szedett "jó"mondatban kifelejtették az "egy" szót, és anélkül nagyon furán hangzik!

1 hónapja

Katalin5246

Az ilyen dolgokat nagyon érzékenyen szívlelem!. Éspedig :egy és ugyan abban a leckében az egyik mondatban az "ARCKIFEJEZÉST"fogadta el helyesnek A "KIFEJEZÉS "helyett .Ugyanakkor, kissé tovább, már az"ARCKIFEJEZÉS " helytelen volt. Igy csak több hibapontot beszerzésére számíthatunk, Miért??

1 hete