1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Good, we are going to assume…

"Good, we are going to assume that you are you."

Fordítás:Jó, feltételezni fogjuk, hogy te te vagy.

April 5, 2014

27 hozzászólás


synthreetic

Az ilyen értelmetlen mondatokat érdemes lenne kicserélni.


fectroll

Remélem, hogy egy év után már nem gondolsz erre ily vehemensen, ugye?


PterTth2

Ennek a mondatnak mi ertelme van? Nyelvtanilag ugyan ertelmezheto, de egyebkent a vilagon semmit nem jelent.


fectroll

Remélem, így egy év távlatában már rájöttél eme mondat értelmére.

Hát persze, hogy is kérdezhetek ilyet, hiszen már egy évet okosodtál a legutóbbi szülinapod óta. :)))))


PterTth2

Hogy te milyen vicces vagy! Már kezdtem unni itt az angolozást, de most új erőre kaptam. Lehet időd bőven, hogy egy éves kommenteken szellemeskedsz. Jó neked!


fectroll

Ha tudnád, hogy nekem mennyire jó!!!! :))))


jcsabax

Egy év okosodás versus több év hülyülés, vagy mire gondolsz?


JnosTth10

megint egy magyartalan mondat


Berci20

Ugyan már, lehet kicsit fura, de nem magyartalan, inkább némi humorral fűszerezett mondat! Sokminden csak szövegkörnyezet függvénye! :) Pl.: "Mostanában annyira keveset alszok, hogy nem vagyok önmagam! Ezért srácok, ha véletlen a holnapi szerepjátékon kicsit más lennék, kérlek nézzétek el nekem... Jó, feltételezni fogjuk, hogy Te Te vagy!


fectroll

De erről öt hónap után már ilyen te fajta szittya magyar ember, ki a magyar mondatok elkötelezett használója és avatott tudója, mostantól másként fogja gondolni, reményeink szerint! :))))))


BoldizArt

Ahahaha... Az ilyen megjegyzések miatt járok ide! :D Csak a 17 dislike-ot (magyarul diszlájk) nem értem... Az embereknek nincs humorérzékük? :o


jcsabax

Valóban igazán hasznos mások 'b@szogatása'. Különösen ha ilyen szittyán szikkadt, mikroszkóppal is nehezen található 'humor'-ral történik.


Apici2

Egy troll, az troll marad mindig. Hiszen egy (szittya)troll, - még ha nem is face, hanem fec - nem adja fel az identitását és nem változik senki kedvért.


jadea.art

és a 'mi' személyes névmás kitétele nélkül miért nem fogadja el? a ragozás egyérzelmüen jelzi, hogy 'mi' fogjuk feltételezni...


Paperfox1

Én is személyes névmással írtam, nem fogadta el. Jelentettem.


Mamemimomu73

Most már elfogadja személyes névmás nélkül is. 2015.03.10.


resist89

"Jó, tegyük fel, hogy te te vagy." így még lenne is értelme, de erre nem fordítható.


eminens2

Mert ez nem jövő idő. 2018.08.17.


Hajdusec

Jó tételezzük fel majd hogy te vagy te....ezt írtam nem fogadta el....szóval aki ezt kitalálta annak nagy nehézséget okozott a magyar beazonosítás...a feladványoknak az életről kellene szólnia...és a magyar nyelv sokkal gazdagabb a lehetőségekben...ez így marhaság...lehet bunkózni, vannak akik alig várják a lehetőséget.


mbweoy

ennel ertelmetlenebb mondattal itt meg nem tslalkoztam


Berci20

Nem is az! Olvasd el feljebb a hozzászólásomat! ;)


Farkas_Zoltaan

Csak tudnám, hogy miért mond "that"-ot a "good" helyett? Legalábbis többszöri meghalgtásra se akar "good"-ra hasonlítani.


ant.arn

"Jó, feltételezni fogjuk, hogy önmagad vagy". Ezt nem fogadta el nekem, holott ugyanaz.


TamsGl2

Te te vagy? Nem nem én én vagyok


nemestol

...te vagy te" miert pont nem jo? csak a "te te vagy"!


Martybet

Tick the box to show that you are not a ROBOT


Tomika2009

Miért nem látható az írásom?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.