A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Good, we are going to assume that you are you."

Fordítás:Jó, feltételezni fogjuk, hogy te te vagy.

4 éve

19 hozzászólás


PterTth2
PterTth2

Ennek a mondatnak mi ertelme van? Nyelvtanilag ugyan ertelmezheto, de egyebkent a vilagon semmit nem jelent.

4 éve

fectroll
fectroll

Remélem, így egy év távlatában már rájöttél eme mondat értelmére.

Hát persze, hogy is kérdezhetek ilyet, hiszen már egy évet okosodtál a legutóbbi szülinapod óta. :)))))

2 éve

PterTth2
PterTth2

Hogy te milyen vicces vagy! Már kezdtem unni itt az angolozást, de most új erőre kaptam. Lehet időd bőven, hogy egy éves kommenteken szellemeskedsz. Jó neked!

2 éve

fectroll
fectroll

Ha tudnád, hogy nekem mennyire jó!!!! :))))

2 éve

synthreetic

Az ilyen értelmetlen mondatokat érdemes lenne kicserélni.

4 éve

fectroll
fectroll

Remélem, hogy egy év után már nem gondolsz erre ily vehemensen, ugye?

2 éve

JnosTth10

megint egy magyartalan mondat

3 éve

Berci20

Ugyan már, lehet kicsit fura, de nem magyartalan, inkább némi humorral fűszerezett mondat! Sokminden csak szövegkörnyezet függvénye! :) Pl.: "Mostanában annyira keveset alszok, hogy nem vagyok önmagam! Ezért srácok, ha véletlen a holnapi szerepjátékon kicsit más lennék, kérlek nézzétek el nekem... Jó, feltételezni fogjuk, hogy Te Te vagy!

4 hete

fectroll
fectroll

De erről öt hónap után már ilyen te fajta szittya magyar ember, ki a magyar mondatok elkötelezett használója és avatott tudója, mostantól másként fogja gondolni, reményeink szerint! :))))))

2 éve

BoldizArt
BoldizArt

Ahahaha... Az ilyen megjegyzések miatt járok ide! :D Csak a 17 dislike-ot (magyarul diszlájk) nem értem... Az embereknek nincs humorérzékük? :o

3 hónapja

jadea.art

és a 'mi' személyes névmás kitétele nélkül miért nem fogadja el? a ragozás egyérzelmüen jelzi, hogy 'mi' fogjuk feltételezni...

4 éve

resist89

"Jó, tegyük fel, hogy te te vagy." így még lenne is értelme, de erre nem fordítható.

2 éve

Paperfox1
Paperfox1

Én is személyes névmással írtam, nem fogadta el. Jelentettem.

4 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Most már elfogadja személyes névmás nélkül is. 2015.03.10.

3 éve

MihlyLszlH

Jó tételezzük fel majd hogy te vagy te....ezt írtam nem fogadta el....szóval aki ezt kitalálta annak nagy nehézséget okozott a magyar beazonosítás...a feladványoknak az életről kellene szólnia...és a magyar nyelv sokkal gazdagabb a lehetőségekben...ez így marhaság...lehet bunkózni, vannak akik alig várják a lehetőséget.

1 éve

mbweoy

ennel ertelmetlenebb mondattal itt meg nem tslalkoztam

11 hónapja

Berci20

Nem is az! Olvasd el feljebb a hozzászólásomat! ;)

4 hete

Farkas_Zoltaan

Csak tudnám, hogy miért mond "that"-ot a "good" helyett? Legalábbis többszöri meghalgtásra se akar "good"-ra hasonlítani.

7 hónapja

ant.arn
ant.arn

"Jó, feltételezni fogjuk, hogy önmagad vagy". Ezt nem fogadta el nekem, holott ugyanaz.

7 hónapja