A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I feel fine."

Fordítás:Jól érzem magam.

4 éve

8 hozzászólás


A_GOD

Joút érzek miert nem elfogadhato??? :)

2 éve

Subarufan2002

ÉS MIT ÉRZEL?? JÓT ÉRZEM!!!!!!

2 éve

szultanpepa

a "remekül érzem magam" az mért nem jó?

4 éve

Csuppa

Mert a "fine" jelenti azt hogy jól.Esetleg a perfect..

3 éve

methosraven87
methosraven87

A perfect az tökéletes. A remekül inkább great.

3 éve

Tamas51

Nyugodj meg. Nagyon is jó.

2 éve

Lona08

nincs ott a myself

3 éve

Tamas51

Nincs ott. Kezeld ezt egy kifejezésként. Így jó. A "feel"-nek van egy tapintás tapogatás jelentése is. A myself-el lesz egy rossz félreérthető áthallása ami miatt megmosolyoghatnak, ha érted mire gondolok.

2 éve