"I exercise two hours a day."

Fordítás:Napi két órát tornázom.

4 éve

17 hozzászólás


Szilvia_Czulak

Naponta két órát gyakorolok. Szerintem is jó így is...

4 éve

learning_lang

Javasold.

4 éve

IgNoRealiasST

Én is így írtam

3 éve

fildy.

Naponta két órát gyakorolok.

Igazán nem tudom, miért nem fogadta el.

4 éve

Harga
Harga

Már elfogadja.

1 éve

freemail.hu

pedig szerintem is jó

4 éve

kogu4
kogu4

Naponta két órát tornázom?

3 éve

Juda94
Juda94

Én azt írtam: Két órát tornázom naponta. nekem sem fogadta el...

3 éve

Dra7867

Miért nem fogadja el a 2-t?

1 éve

danubajusz

Egy nap 2 órát gyakorlok. Vicc hogy nem lehet kiírni számmal.

1 éve

Harga
Harga

Nálam ki lehet írni számmal is, de nem várom, hogy elfogadja. Itt nem a számjegyeket tanítja. Szerintem a helyes megoldás, hogy: "Naponta két órát gyakorolok.", ami persze teljesen mást jelent, mintha csak "Egy nap 2 órát gyakorlok." és azután soha többet.

1 éve

gyongyimog

Igy irtam

1 éve

Harga
Harga

Nálam pont az nem látszik, hogyan írtad. Ha bemásolnád, értékelhetnénk.

1 éve

gyongyimog

Jól irtam , hibát jelzett

1 éve

AnnaFarkas7

2 órát hyakorolok naponta. Így miért nem fogadja el?

1 éve

Harga
Harga

Mert így rossz, hogy: "2 órát hyakorolok naponta.". Próbáld inkább, hogy: "Naponta két órát gyakorolok."

1 éve

gotaTemesv

2 órát gyakorolok naponta. Két órát edzek naponta ! Mindkettő tökéletes!

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.