"Thechildrenarevegetarian."

Traducere:Copiii sunt vegetarieni.

acum 4 ani

17 comentarii


eusunttony

am scris copii cu 2 ii si trebuia cu 3 iii. ehhh. hai sa zicem ca am gresit.

acum 4 ani

mmail2005

aceeasi greseala,..acelasi rezultat (de obicei la litere lipsa mai trece cu vederea),...

acum 4 ani

dana209156

Spun dar nu ma lasa imi spune ca nu e corect

acum 2 ani

stelica10

La mine nu se aude are

acum 1 an

JuniorulLu

Gg

acum 1 an

MirceaVale2

Eu am facut bine acolo si nu mai pot sa dau continue ca sa pus banda aia acolo

acum 1 an

Andreeacri32032

Nu e corect nu e la plural

acum 1 an

foxputa

Nu e plural

acum 1 an

JuniorulLu

În cazul meu , nu sunt vegetarian.

acum 1 an

Mihaela193083

Nu

cu 10 luni în urmă

RaulPopa7

Am scris cu 2 i si nu a fost nimic gresit

cu 8 luni în urmă

julian510840

Traducerea corecta este: copilul este vegetarian

cu 4 luni în urmă

julian510840

Dc este trecut pluralul?

cu 4 luni în urmă

medicrezident

Nu e plural!!!

cu 4 luni în urmă

MirelaDine

Nu mai înțeleg nimic! The children = copii(i) Atunci pluralul care este?

cu 4 luni în urmă

MirelaDine

Am înțeles cum e cu copilul și copiii de la fantomitzah!

cu 4 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.