1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "They would have written that…

"They would have written that letter."

Μετάφραση:Θα είχαν γράψει εκείνο το γράμμα.

October 29, 2017

8 σχόλια


Ioanna678593

Το "είχαν"στον επίσημο λόγο, το "είχανε" στην καθομιλουμένη και περισσότερο στον προφορικό λόγο


konkon12

Θα είχαν ή θα είχανε έχουν την ίδια σημασία


VJKJ3

εγω εβαλα αυτοι θα ειχαν γραψει εκεινο το γραμμα και μου το πηρε λαθος πως γινετε


PANOS.CHATZI

Νομίζω πως ακούγεται "this" letter και όχι "that".


PANOS.CHATZI

Παρατήρηση: Στην κανονική ομιλία, το "that" ακούγεται "this". (Στην αργή ακούγεται 'that")


BAknightUS

The audio says "this" instead of "that" on normal speed.


ISOYELA

Γιατί είναι λάθος το να μεταφράσουμε το they? Άλλες φορές μας προσθέτει την προσωπική αντωνυμία σαν δεύτερη εκδοχή. Τώρα γιατί είναι λάθος;


jaye16

Είναι επίσης σωστό να μεταφράζετε το they.

Μια λέξη δεν είναι μια πρόταση.

Εάν η μετάφρασή σας απορρίφθηκε σημαίνει ότι είχατε άλλο λάθος..

Θα έπρεπε να είχατε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην -Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.

  • Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΑ

  • Μην περιμένετε να μαντέψουμε γιατί η πρότασή σας απορρίφθηκε δείχνοντάς μας μόνο μερικές λέξεις.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.