1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He hears you."

"He hears you."

Çeviri:O seni duyar.

April 5, 2014

37 Yorum


batin.ozce

Devrik kabul etmez düzgün cümle yazamıyosunuz sonra duolingoyu suçluyosunuz bu sizin kabatiniz

February 5, 2015

bemJ1B

Sen öyle san hiç bir şeyi kabul etmiyor , bunun yerine dyned indirmenizi tavsiye ederim

March 11, 2018

IlyasGndz1

Dyned de oturum açma şifresi istiyor

August 18, 2019

mustafa625956

Çok doğru

April 25, 2019

SiriusBlack99

Sesli okumadaki kadını söyleme etkinliğine dinlettim kabul etmedi, yanlış dedi. Ahahah :D: D

February 11, 2016

sercan851454

Once su kelimwlerin anlamlarini ogretse ya

March 9, 2016

cansu561447

He hears you o sizi duyar diyor neden o seni duyar olmuyor

June 17, 2016

FehmiSezgi

Bu bölümü çok kolaydı...

July 9, 2016

misafir15

Hears kelimesinin ne olduğu anlasilmiyor söylerken. ..

October 2, 2017

HavinSinca

O sizi duyar ile o duyar sizi

August 23, 2016

busrataski2

O duyar yazdım kabul etmedi neden

October 17, 2016

AlperCeyla3

Bu sesli sorularda ne dediği anlaşılmıyor

October 23, 2016

BurakErdogan09

He hears you cümlesi o seni duyar'ı açıklıyor

October 29, 2016

SaadettinE1

Sizi kelimesini unuttum kabul etmedi yani o Duyar dedim ama kabul etmedi bazen unutabiliyorum

November 28, 2016

AliOsmanYr2

Guzel uygulama suana kadar bir sikintisi yok

November 29, 2016

sinbad60

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.

December 20, 2016

habip314438

Ingilizce klupu olan?

January 11, 2017

ayap3

You yerine u yazdığımuzda neden kabul etmiyor? Aynı anlamda değiller mi?

January 24, 2017

HELLOKTTY

Beni takip edeni takip ederimcevap vere yazin gorunce sizi takip ederim veya sonraki calismalara yazin orda gorurum

February 20, 2017

AyseSaglam2

ufak harf yanlışlıklarını doğru kabul etse keşke

February 20, 2017

semihKaanC

He heats u yazdigim zamanda kabul etmesi lazim

March 2, 2017

MspSweetel

:) HTZS6 külp kodu acaba gelir misiniz ? Hem eğlenmek için hem de dil öğrenmek için . Gelenlere çok teşekkür ederim :)

March 31, 2017

KomutanTV

O seni duyar olurmu ?

April 1, 2017

Tuana331585

O sizi duyar dedim kabul etti ama yazıda o seni duyar yaziyor ne kadar mantıksız

July 17, 2017

burak895713

Seni ve sizi ingilizcede ortaktır. You = sen/siz your=senin/sizin

December 6, 2017

Gamze954466

lan akşam akşam korkutmayın hbdhsbdsj

July 23, 2017

deniz397606

Gizli mesaj nasıl oluyr

August 13, 2017

nehir634862

cümleyi aynı şekilde yazıyoruz kabul etmiyor

September 4, 2017

RAMAZAN853741

O duyar seni yazdim kabul etmedi

September 5, 2017

Bra443455

He hear you yazdım kabul etmiyor sadece bir (s) takısı yüzünden
:-8

October 10, 2017

EsingulOru

Hello! My name is Anna I ENGLIS'

November 14, 2017

BirolDuruk

Daha önce hear karşılığı işitmek yazdim kabul etti şimdi etmedi

December 3, 2017

AyYiyenKz

Duyarı duyat olarak kabul ediyo artık duyara duyat dicem

December 22, 2017

BordoKravat

Tam 4. He hears you sorusuydu.

December 26, 2017

bemJ1B

Çok saçma hiç bir şeyi kabul etmiyor

March 11, 2018

netuhafgun

"You" kelimesini nerede SEN, nerede SİZ olarak kullanacağız? Aklım karışıyor. Bazı yerler de "SEN" Bazı yerlerde ise "SİZ"

Ne olur açıklayın..

January 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.