A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"How many fingers are these?"

Fordítás:Ez hány ujj?

4 éve

6 hozzászólás


miklos44

A "mennyi ujj ez?" miért nem jó. Tudom nem feltétlenül kell az "ez", de ha úgy mondom, hogy mutatom is, és a mondat ezt sugallja, akkor miért rossz a használata?

4 éve

gsziszi

Magyarul nem stimmel itt a mennyi. Hány ujjam van, nem mennyi ujjam van

4 éve

miklos44

Igaz.

4 éve

Scheril1

Miért van az egész mondat többesszámban? A fordítás pedig nem az!

3 éve

gsziszi

Mert angolul van. A fordítás pedig magyarul. Ez így működik. Magyarul kissé fura lenne, hogy Hány ujjak ezek? Nem?

3 éve

Scheril1

Igaz, köszönöm.

3 éve