1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Birçok gazete ona ait."

"Birçok gazete ona ait."

Çeviri:Ihm gehören viele Zeitungen.

October 29, 2017

7 Yorum


Derya489705

Doğru bildim ama ihm ne demek?


SteffiBookworm

Er hat viele Zeitungen.
Ihm gehören viele Zeitungen.
Viele Zeitungen (Nominativ) gehören (Verb) ihm (Dativ).


Faruk309668

Sie hat viele zeitungen neden yanlış ya da yanlis mi?


Duygu_de

Er/sie/es: o Ihm/ihr/ihm: ona (o zamirinin Dativ hali)


MuslumEsma

neden gehoren ozne tekil sahis


SteffiBookworm

Özne çoğul: viele Zeitungen (birçok gazete)
Nesne tekil - dativ hali - ihm (ona)


Engin375520

Ben de viele Zeitungen gehören ihm demiştim, yanlış dedi. Viele Zeitungen özne ise neden ihm başta?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.