1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Beni bugün arama, beni yarın…

"Beni bugün arama, beni yarın ara."

Çeviri:Do not call me today, call me tomorrow.

April 5, 2014

4 Yorum


blue.elis

Emri karşımızdaki kişiye veririz, bu da 'sen' ve 'siz' olmak üzere iki kişidir. Cümlede özneyi söylemezsek emir cümlesi kurmuş oluruz. You don't go there (oraya gitmezsin) Don't go there ( oraya gitme)

July 19, 2015

MutluArikan

Ikinci cümlede "Me" kelimesini yeniden kullanmaya gerek yok.


ahm3tkara

Basina you koyduk diye yanlis oldu !!!?!?!??!?!?!?!?!?!??!?!?!?!


unsalcibram

Başında you olursa geniş zaman olur ve sen beni bugün aramazsın anlamına gelir. Emir cümleleri fiille başlar bu yüzden başta you olmaz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.