1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Beni bugün arama, beni yarın…

"Beni bugün arama, beni yarın ara."

Çeviri:Do not call me today, call me tomorrow.

April 5, 2014

6 Yorum


blue.elis

Emri karşımızdaki kişiye veririz, bu da 'sen' ve 'siz' olmak üzere iki kişidir. Cümlede özneyi söylemezsek emir cümlesi kurmuş oluruz. You don't go there (oraya gitmezsin) Don't go there ( oraya gitme)


MutluArikan

Ikinci cümlede "Me" kelimesini yeniden kullanmaya gerek yok.


ahm3tkara

Basina you koyduk diye yanlis oldu !!!?!?!??!?!?!?!?!?!??!?!?!?!


unsalcibram

Başında you olursa geniş zaman olur ve sen beni bugün aramazsın anlamına gelir. Emir cümleleri fiille başlar bu yüzden başta you olmaz


caneryus

"Do not call me today you call me tomorrow" neden kabul edilmedi. 14.09.2020


BerkeAntik

you call me tomorrow, not today. kelime kelimesine doğru, çok hata olmaya başladı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.