"Kimin atı bu?"

Çeviri:Wessen Pferd ist es?

October 30, 2017

8 Yorum
Tartışma kilitli.


humetin

Ich habe keine Ahnung, wessen Pferd das ist.


AsabCako

Wessen Pferd ist das? Olamaz mı?


BugraKucuk3

Ben öyle yaptim dogru kabul etti


Yusuf12613

dieses Pferd gehört wer? oder wer hat dieses Pferd? warum nicht?


alibektas34

Gehören fiili dativ ile kullanılır.

Dieses Pferd gehört wem?

Wem gehört dieses Pferd?


enanasya

İki soru önce bunun karşılığı olarak es kullandım, yanlış dedì Duo şimdi kendisi aynı şeyi yapıyor. Hangisi doğru Duo?
25 Ocak 2022


IbrahimDat2

Wer Pferd ist es doğru değil diyor ya sabır


alibektas34

Wer → Kim (İngilizcede who),

Wessen → Kimin (İngilizcede whose)

İkisi de bir soru zamiridir. Fakat, ilkinin yanıtı bir kişi zamiri iken; ikincisinin yanıtı bir iyelik zamiridir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.