"Az igazgató meg fogja kapni az engedélyt."

Fordítás:The director is going to receive the permit.

4 éve

8 hozzászólás


ludanyigy

A "permission" miért nem jó?

4 éve

AmazingCha

És a principal igazgatónak miért nem jó?

4 éve

La11111
La11111

Legalább a súgóval ne tévesztene meg!. Ott pemission -t kinál fel. De a szótárakban is az van. A permit az " engedélyez"

4 éve

tothcila
tothcila

Bejelentettem. 2014.10.14.

4 éve

LszlGyrgy

Én is szeretném tudni

4 éve

cartom70

Have allowance@!!!????

4 éve

tothcila
tothcila

Szótár szerint az főképpen juttatást jelent.

4 éve

helas5

A "licence" a magyarban ugyanúgy jelent "engedély"-t, mint a permit. (driving licence = vezetői engedély)

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.