"Mindkét állatnak kék a nyelve."

Fordítás:Both animals have blue tongues.

4 éve

17 hozzászólás


Guzmotm

Every both animals' tongues is blue. Ez hibás?

4 éve

miklos44

Itt birtoklásról (to have), és nem létezésről (to be) van szó. Magyar fordítás I have=Nekem van/van egy valamim; Iam=Én vagyok.

4 éve

StevenMans2
StevenMans2

Majdnem. "Both animals' tongues are blue", és igaz, meg kell elfogadna.

3 éve

miklos44

A "Both of animals have a blue tongue." fordításban mi a hiba?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Két állatról van szó tehát a nyelvet is többesszámba kell tenni!

4 éve

miklos44

Értem, kösz.

4 éve

csarkesz
csarkesz

"both of animals": ezt így nem szokták mondani... vagy "both animals" vagy "both of the animals"

3 éve

Lenaa412

both of the animals' tongue is blue.

Mi a hiba benne?

3 éve

StevenMans2
StevenMans2

"tongues are". "Both of the animals'" többes. Kell használnod "tongue" a többes számú alakban is. Így, "Both of the animals' tongues are blue".

3 éve

Tarnai
Tarnai

Your explanations are useful for me. Thank you.

3 éve

StevenMans2
StevenMans2

You are absolutely welcome. I ask enough Hungarian questions of everyone that it seems only reasonable to do the same for those of you using this lesson for its full intended purpose. ;-)

3 éve

Tarnai
Tarnai

The second sentence is too difficult for me. I need time to understand it. One, two... years :)

3 éve

StevenMans2
StevenMans2

Válaszok elég magyar választ mindenkinek, hogy csakis ésszerű csinálni olyan azoknak, aki csinálja ezt a tánitásat a tervezett célre.

(I hope that worked)

3 éve

Lenaa412

Áááá...

3 éve

StevenMans2
StevenMans2

De, nagyon jó, hogy helyesen használtad a " ' ". :-)

3 éve

Tarnai
Tarnai

apostrophe (aposztróf)?

3 éve

StevenMans2
StevenMans2

Igen!

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.