"The hotel is on a famous avenue."

Μετάφραση:Το ξενοδοχείο είναι σε μια διάσημη λεωφόρο.

October 30, 2017

6 σχόλια


huhuxa

ή το ξενοδοχείο βρίσκεται σε μια φημισμένη λεωφόρο και όχι φημισμένο λεωφόρο

October 30, 2017

Dimitra956826

Yπάρχει το "φημισμένο λεωφόρο" ως μετάφραση; Ο.ο

December 9, 2017

VkeR13

σε μια φημισμενο λεωφορο ειναι λαθος σε μια φημισμενη λεωφορο το σωστο

May 12, 2018

spdl79
Mod

Έχεις δίκιο. Έχω αλλαζει τη βάση δεδομένων.

May 21, 2018

Athina463416

Famous= δημοφιλής. Avenue= λεωφόρος Γιατί το μεταφράζετε famous avenue=γνωστός δρόμος;

June 13, 2018

Ioanna678593

"Το ξενοδοχείο είναι σε μια περίφημη λεωφόρο" είναι η φράση που δεν είναι αποδεκτή ως σωστή. Έκανα σχετική αναφορά ότι "η απάντηση μου πρέπει να γίνει δεκτή" γιατί "περίφημη" και "διάσημη" είναι συνώνυμα. Για περισσότερα δες στους παρακάτω συνδέσμους(links): https://www.lexigram.gr/lex/enni/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF%CF%86%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%82#Hist0 Λέξη περίφημος [διάσημος: που είναι πολύ γνωστός για τα επιτεύγματά του σε έναν τομέα (περίφημος μουσικός)] [https://el.wiktionary.org/wiki/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%82 διάσημος συνώνυμα: πασίγνωστος, περιβόητος, περίφημος, φημισμένος

April 6, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.