"The medicine has no effect on the patient."

Fordítás:A gyógyszernek nincs hatása a betegre.

October 31, 2017

5 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Sztankay54

A gyógyszer nem használ a betegnek. Szerintem ugyanazt jelenti szabad fordításban mint a DUO-é.


ironcameleon

nem használ - does not work / is not working
nincs hatása - it has no effect on (someone)


malackutya

A gyogyszer nem hat a betegnek


Dudus627843

A gyógyszer nem hat a betegnek. - ezt magyarul mindenki így mondja, és tartalmilag pontosan ugyanazt jelenti, mint a "nincs hatása".


ironcameleon

nincs hatása valamiRE/valakiRE, nem hat valakiRE/valamiRE

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.