1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Jeder Mietwagen ist genauso …

"Jeder Mietwagen ist genauso nützlich."

Çeviri:Her araba aynı ölçüde kullanışlıdır.

October 31, 2017

4 Yorum


ozlyr

mietwagen kiralık araç değil mi? neden araç olarak çeviriliyor ve "kiralık araç" kelimenin altında yazmasına rağmen yanlış kabul ediliyor?


_za_ra_

"kiralik arac" da dogru kabul edilmeli


FraukeNahr

Telaffuz yanlis. Mietwagen uzun bir i ile telaffuz ediliyor. Kisa i olsa, mit Wagen= arabayla demek


Baranrks

Bu cümleyi anlamadım... Genauso, Türkçe'de "tıpkı, öyle" anlamlarında kullanılıyor... "Aynı ölçüde" nin Türkçe karşılığı, "gleichermaßen" ....

Yani emin misiniz bu anlamı karşıladığından?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.