"The boy has fourteen books."

Fordítás:A fiúnak tizennégy könyve van.

April 5, 2014

7 hozzászólás


DanielForg1

The boy has fourteen bugs :D

February 23, 2016

aptg.gabi

Lehet, hogy én vagyok süket, de én állandóan dobozt hallok. Még jó, hogy nem egy könyve van (hanem könyvei), mert akkor tuti vígan válaszolnám a box-ot a books helyett!

April 5, 2014

tozikek

Mert azt is mondja, úgy tűnik a gép nem tudja megkülönböztetni a szimpla és a dupla o-t.

May 7, 2014

aptg.gabi

az lehet, ezt még nem figyeltem meg! :)

May 7, 2014

fectroll

Rengetegszer kell meghallgatni, s ha még mindig nem megy, gondolkozz, hogy mi passzolhat ilyenkor. Segít majd, hidd el! Egyszer próbáld ki! :)

August 15, 2014

aptg.gabi

köszi a tanácsot, ez már egy elég régi bejegyzésem és már én is jó ideje a megtanult szavakból tippelgetek, hasonló szituban! :)

August 22, 2014

fectroll

Oksza!!! :)

August 22, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.