"The boy has fourteen books."

Fordítás:A fiúnak tizennégy könyve van.

4 éve

10 hozzászólás


aptg.gabi

Lehet, hogy én vagyok süket, de én állandóan dobozt hallok. Még jó, hogy nem egy könyve van (hanem könyvei), mert akkor tuti vígan válaszolnám a box-ot a books helyett!

4 éve

tozikek

Mert azt is mondja, úgy tűnik a gép nem tudja megkülönböztetni a szimpla és a dupla o-t.

4 éve

aptg.gabi

az lehet, ezt még nem figyeltem meg! :)

4 éve

fectroll
fectroll

Rengetegszer kell meghallgatni, s ha még mindig nem megy, gondolkozz, hogy mi passzolhat ilyenkor. Segít majd, hidd el! Egyszer próbáld ki! :)

4 éve

aptg.gabi

köszi a tanácsot, ez már egy elég régi bejegyzésem és már én is jó ideje a megtanult szavakból tippelgetek, hasonló szituban! :)

4 éve

fectroll
fectroll

Oksza!!! :)

4 éve

oXcsillagXo

Nem vagy suket! ;D Ez a robotnohang nem tud beszelni :D

3 éve

aptg.gabi

köszi a biztató szavakat! :)

3 éve

DanielForg1

The boy has fourteen bugs :D

2 éve

Pocsai2

És egy kutyája., a boy and his dogs :-)

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.