1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They drink."

"They drink."

Çeviri:Onlar içerler.

April 5, 2014

76 Yorum


Kaylaece1

TO nedemek bilen var mı????


ZekeriyaCo2

Sonuna bir o koyarsan ' çok ' anlamına gelir


Begm81277

Cevap: onlar içer


AteKaan

Onlar içerler bir kere


fatihcenne

Yanlis diyon cevap onlar içerler


Azra356534

Buradaki BE ne anlama geliyorrrrr.Hiçmi bilen yok???


AleynaApak1

Be " Olmak " demek.


evvalYeimy

be demek am is are yanı yardımcı fiildir.


cansu973410

Was /were dlye biliyorum


incikin_

"Be" fiili Türkçede "olmak" fiilidir.

Mesela emir cümlesi (çekimsiz fiil)
"BE here at 9:00."
= ""9'da burada OL" demektir.

Be fiilinin zamanlara göre çekimi:

present tenseler için: "am/is/are"
past tenseler için "was/were"
perfect tenseler için "been"

●She is here. =O buradadır.
●She was here. =O buradaydı.

Yani am/is/are/was/were hepsi "be" fiilinin çekimleridir; hangisini kullanacağımız ise özneye ve cümlenin zamanına bağlıdır.

(Not: emir kipinde özneye gerek yoktur. "Be here at 9:00." cümlesi bu nedenle "be" ile başladı.)


Sedat97439

onalar içiyorlar. doğrusu içerlemek farklı birşeydir


DisasterGa

Aklına hayran kaldım ! +1


Zeynep115619

Bizler diye bir şey olmaz

1 Bunu gerektiren bir şey yok

2 They onlar demek

3 They he she ıt e girmez

4 Cümlemizde They onlar anlamına gelir biz anlamına değil

Belirteyim......


Hasan121844

İçer olması lazım .içerler değil.


BlackSweetWolf

They drink. Geniş zaman formunda basit cümle.. Onlar içerler They are drinking. Şimdiki zaman formu.. Onlar içiyorlar (are+ing)


kaan484830

olmuyo doğruyu yazıyorum kabul etmiyo


Mutlu732718

Bazilari İÇER kelimesini icki icer sarap icer vb. olarak anliyor ama normal su icmek meyve suyu icmek vb olarak


aqa709134

Bır kere men adam oluyo bır kere ıse erkek


DestHermes

Onlar içer neden yanliș


busrademirtas61

Anlamadigim sey they are drink degil de they drink deniyor. Neden?


nazgnlkoyuncu

onlar içiyorlar değil mi eeee


MustafaOkt

onlar olmaz bizler olur


turkan103098

BE nedemek bilen varmı


duolingo_dostu

Onlar içer dokuzlar içmez :D


cumabarn2

they onlar deme


Yaren301246

Turu drink derken neden drink kelimesine s tanısı gelmişti he drinks derken geliyo


EbruAydn14

He she ve it s takısı alır i you we they s takısı almaz her cümlede kuraldır


nuralcoskun

onlar içecek dersek nasıl deriz


Ahmet825517

Çok saçma kaç kez denedim kabul etmiyo


HasanCanSo

Söyluyorum anlamıyor


AyenurAvc3

Ya sesimi hic duymuyo


mecit52458

aynen soyluyorum niye kabul etmiyoki


elifsu980567

Bence çok örtici


ELFDURUDERMENC0

arkadaşlar bu site cidden harika


baroska0

He drink diye okuyor


sellinnn

"Onlar içer" diyede olmazmıydı ?


firdevs.kavas

drin'e -s takısını gertirmemiş :(


BunlarBili

Gelmesi için he she it veya özel ad gelmesi lazım


SemiDeniz

BASİT.Hepsi böyle ollsa ne iyi olurdu


BerraDilsi

Onlar içer olmalıydı bence


evvalYeimy

içer dediğimde içki falan anlıyom ilk başta


Anar_seaman

Arkadaşlar yardımci olalim. Fazla lingotu olanlardan sadece bir lingot yardim etmesini isterim. Yeni basladim 2 lingotum var :(((


duolingo_dostu

Duolingo para birimi. Duolingoyu açtığında altta "dükkan" tuşuna bas, anlarsın


Stormstrid

onlar içer bu nası bi cümle :P


cefege

Basit geniş zaman


ipekcim_07veben

gayet güzel bir cümle.


destina2007

Bence geniş zamandır


kitapkurdu258

ÇOK BASİTTİ BEBEK İŞİ


Ouzhan.Atm

Camon men dedim dogru dedi yablis bu yanlis

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.