"They drink."

Çeviri:Onlar içerler.

April 5, 2014

4 Yorum
Tartışma kilitli.


Tolstoyevsk1

"Onlar içerler" ve "Onlar içer" ifadelerinin ikiside doğrudur.


okseabla

We diyor ❤❤❤ nasıl they demektir o yapacağınız işi sikim


Zeynep115619

Bizler diye bir şey olmaz

1 Bunu gerektiren bir şey yok

2 They onlar demek

3 They he she ıt e girmez

4 Cümlemizde They onlar anlamına gelir biz anlamına değil

Belirteyim......


BlackSweetWolf

They drink. Geniş zaman formunda basit cümle.. Onlar içerler They are drinking. Şimdiki zaman formu.. Onlar içiyorlar (are+ing)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.