"They drink."

Çeviri:Onlar içerler.

4 yıl önce

19 Yorum


Kaylaece1

TO nedemek bilen var mı????

2 yıl önce

NURYE4

Malesef

1 yıl önce

ZekeriyaCo2

Sonuna bir o koyarsan ' çok ' anlamına gelir

10 ay önce

aqa709134

Ben ne bilim

2 ay önce

Begm81277

Cevap: onlar içer

2 yıl önce

AteKaan

Onlar içerler bir kere

3 ay önce

Azra356534

Buradaki BE ne anlama geliyorrrrr.Hiçmi bilen yok???

3 yıl önce

Nusret689169

Be 'olmak' fiili

1 yıl önce

AleynaApak1

Be " Olmak " demek.

1 yıl önce

Sedat97439

onalar içiyorlar. doğrusu içerlemek farklı birşeydir

2 yıl önce

DisasterGa

Aklına hayran kaldım ! +1

1 yıl önce

Zeynep115619

Bizler diye bir şey olmaz

1 Bunu gerektiren bir şey yok

2 They onlar demek

3 They he she ıt e girmez

4 Cümlemizde They onlar anlamına gelir biz anlamına değil

Belirteyim......

1 yıl önce

nigar467333

Zaten kolay

10 ay önce

efe4920

Irenç

2 ay önce

efe4920

İç

2 ay önce

kaan484830

olmuyo doğruyu yazıyorum kabul etmiyo

10 ay önce

AteKaan

Etmesi lazım

3 ay önce

Mutlu732718

Bazilari İÇER kelimesini icki icer sarap icer vb. olarak anliyor ama normal su icmek meyve suyu icmek vb olarak

4 ay önce

aqa709134

Bır kere men adam oluyo bır kere ıse erkek

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.