"Theydrink."

Çeviri:Onlar içerler.

4 yıl önce

68 Yorum


Kaylaece1

TO nedemek bilen var mı????

2 yıl önce

NURYE4

Malesef

1 yıl önce

ZekeriyaCo2

Sonuna bir o koyarsan ' çok ' anlamına gelir

1 yıl önce

aqa709134

Ben ne bilim

4 ay önce

Begm81277

Cevap: onlar içer

2 yıl önce

AteKaan

Onlar içerler bir kere

5 ay önce

Azra356534

Buradaki BE ne anlama geliyorrrrr.Hiçmi bilen yok???

3 yıl önce

Nusret689169

Be 'olmak' fiili

1 yıl önce

AleynaApak1

Be " Olmak " demek.

1 yıl önce

nev11677

KkL ve

3 hafta önce

evvalYeimy

be demek am is are yanı yardımcı fiildir.

3 yıl önce

cansu973410

Was /were dlye biliyorum

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"Be" fiili Türkçede "olmak" fiilidir.

Mesela emir cümlesi (çekimsiz fiil)
"BE here at 9:00."
= ""9'da burada OL" demektir.

Be fiilinin zamanlara göre çekimi:

present tenseler için: "am/is/are"
past tenseler için "was/were"
perfect tenseler için "been"

●She is here. =O buradadır.
●She was here. =O buradaydı.

Yani am/is/are/was/were hepsi "be" fiilinin çekimleridir; hangisini kullanacağımız ise özneye ve cümlenin zamanına bağlıdır.

(Not: emir kipinde özneye gerek yoktur. "Be here at 9:00." cümlesi bu nedenle "be" ile başladı.)

2 yıl önce

Sedat97439

onalar içiyorlar. doğrusu içerlemek farklı birşeydir

2 yıl önce

DisasterGa

Aklına hayran kaldım ! +1

1 yıl önce

Zeynep115619

Bizler diye bir şey olmaz

1 Bunu gerektiren bir şey yok

2 They onlar demek

3 They he she ıt e girmez

4 Cümlemizde They onlar anlamına gelir biz anlamına değil

Belirteyim......

1 yıl önce

nigar467333

Zaten kolay

1 yıl önce

efe4920

Irenç

4 ay önce

efe4920

İç

4 ay önce

kaan484830

olmuyo doğruyu yazıyorum kabul etmiyo

1 yıl önce

AteKaan

Etmesi lazım

5 ay önce

Mutlu732718

Bazilari İÇER kelimesini icki icer sarap icer vb. olarak anliyor ama normal su icmek meyve suyu icmek vb olarak

6 ay önce

aqa709134

Bır kere men adam oluyo bır kere ıse erkek

4 ay önce

busrademirtas61

Anlamadigim sey they are drink degil de they drink deniyor. Neden?

3 yıl önce

nazgnlkoyuncu

onlar içiyorlar değil mi eeee

2 yıl önce

MustafaOkt

onlar olmaz bizler olur

2 yıl önce

turkan103098

Ar

1 yıl önce

turkan103098

BE nedemek bilen varmı

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Onlar içer dokuzlar içmez :D

1 yıl önce

cumabarn2

they onlar deme

1 yıl önce

Zeynep928797

Slm

1 yıl önce

Zeynep928797

They ne demekti

1 yıl önce

Yaren301246

Turu drink derken neden drink kelimesine s tanısı gelmişti he drinks derken geliyo

1 yıl önce

EbruAydn14

He she ve it s takısı alır i you we they s takısı almaz her cümlede kuraldır

8 ay önce

nuralcoskun

onlar içecek dersek nasıl deriz

2 yıl önce

AleynaApak1

They will drink.

1 yıl önce

ibrahimk4

C

1 yıl önce

ibrahimk4

q

1 yıl önce

Ahmet825517

Çok saçma kaç kez denedim kabul etmiyo

2 yıl önce

HasanCanSo

Söyluyorum anlamıyor

2 yıl önce

AyenurAvc3

Ya sesimi hic duymuyo

2 yıl önce

aliihsanatakaya

Olmuyo kendi söylede

2 yıl önce

mecit52458

aynen soyluyorum niye kabul etmiyoki

2 yıl önce

elifsu980567

Bence çok örtici

2 yıl önce

ELFDURUDERMENC0

arkadaşlar bu site cidden harika

2 yıl önce

Maceraavtv

Sana kaliyorum

1 yıl önce

Ayeetin8

Harika bir site

2 yıl önce

baroska0

He drink diye okuyor

4 yıl önce

sellinnn

"Onlar içer" diyede olmazmıydı ?

4 yıl önce

gsxgs

Basittiya

3 yıl önce

firdevs.kavas

drin'e -s takısını gertirmemiş :(

3 yıl önce

BunlarBili

Gelmesi için he she it veya özel ad gelmesi lazım

3 yıl önce

remziye20

Genis zaman

3 yıl önce

SemiDeniz

BASİT.Hepsi böyle ollsa ne iyi olurdu

3 yıl önce

BerraDilsi

Onlar içer olmalıydı bence

3 yıl önce

evvalYeimy

içer dediğimde içki falan anlıyom ilk başta

3 yıl önce

Anar_seaman

Arkadaşlar yardımci olalim. Fazla lingotu olanlardan sadece bir lingot yardim etmesini isterim. Yeni basladim 2 lingotum var :(((

2 yıl önce

ZekeriyaCo2

8

1 yıl önce

Neziha578072

Lingot ne demek

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Duolingo para birimi. Duolingoyu açtığında altta "dükkan" tuşuna bas, anlarsın

1 yıl önce

Stormstrid

onlar içer bu nası bi cümle :P

4 yıl önce

AYDINJAKE

haklısın

4 yıl önce

cefege

Basit geniş zaman

4 yıl önce

ipekcim_07veben

gayet güzel bir cümle.

4 yıl önce

destina2007

Bence geniş zamandır

4 yıl önce

kitapkurdu258

ÇOK BASİTTİ BEBEK İŞİ

3 yıl önce

beyzanur5829

Superi

3 yıl önce

Ouzhan.Atm

Camon men dedim dogru dedi yablis bu yanlis

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.