Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They drink."

Çeviri:Onlar içerler.

4 yıl önce

12 Yorum


Kaylaece1

TO nedemek bilen var mı????

2 yıl önce

NURYE4

Malesef

11 ay önce

ZekeriyaCo2

Sonuna bir o koyarsan ' çok ' anlamına gelir

7 ay önce

Begm81277

Cevap: onlar içer

1 yıl önce

Azra356534

Buradaki BE ne anlama geliyorrrrr.Hiçmi bilen yok???

2 yıl önce

Nusret689169

Be 'olmak' fiili

11 ay önce

AleynaApak1

Be " Olmak " demek.

10 ay önce

Sedat97439

onalar içiyorlar. doğrusu içerlemek farklı birşeydir

1 yıl önce

Zeynep115619

Bizler diye bir şey olmaz

1 Bunu gerektiren bir şey yok

2 They onlar demek

3 They he she ıt e girmez

4 Cümlemizde They onlar anlamına gelir biz anlamına değil

Belirteyim......

1 yıl önce

kaan484830

olmuyo doğruyu yazıyorum kabul etmiyo

7 ay önce

nigar467333

Zaten kolay

7 ay önce

Mutlu732718

Bazilari İÇER kelimesini icki icer sarap icer vb. olarak anliyor ama normal su icmek meyve suyu icmek vb olarak

1 ay önce