"Heistwelve."

Fordítás:Tizenkét éves.

4 éve

17 hozzászólás


aptg.gabi
aptg.gabi

Már bocsi, de ha az angol rövidíthet (ami úgy vettem észre nem jellemző erre a nyelvre), akkor a magyar miért nem?! Nem fogadja el ezt a választ:: "Ő tizenkettő." Miért? Sírok! :(

4 éve

hb433
hb433

es jelentetted?

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

Már nem emlékszem több hónapja írtam az előző levelet. Az esetek 89%- ban jelentek! :D Jelentem! :O

4 éve

fectroll
fectroll

És mi lett a vége? Azért kérdem, mert helyes az "Ő tizenkettő."

4 éve

caissa86

jelenleg még mindig nem fogadja el, talán miután jelentem én is

4 éve

hegieva

én ismét jelentem... így jártunk.

4 éve

KKlara56

miért nem fogadja el ha számmal írom.ne szórakozzunk már!!!!!!!

4 éve

tucite

Meg mindig nem fogadja el, szammal irtam en is.

4 éve

tucite

12 eves, igy nem fogadja el.

4 éve

taki_6
taki_6

Máshol elfogadja az arab számokat, itt nem! :(((

3 éve

taki_6
taki_6

Még mindig nincs javítva.

3 éve

Alejandro529
Alejandro529

Ö 12. Miért nem jó?

3 éve

uveges.ferenc1

valaha úgy tanultam, hogy az angolok tízig betűvel, azon felül számokat használnak a mennyiségek jelőlésére.Ennek nem mond ellent e tanfolyam számokról írt ismertető je sem. Pl: I am 24 years old, de a "years old" elhagy ható. Lehet hogy rosszul emlékezem ?

9 hónapja

mbweoy

meg most sem fogadja el 2017. julius

1 éve

krezso

Ő tizenkettő. Még most sem fogadja el, 2017.09.23.

1 éve

Gbor749330

"Ő tizenkét éves." Érdekes módon ezt sem fogadja el.

8 hónapja

eminens2

Elfogadja. 2018.09.01.

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.