"Bizim meseleye bir kaç çözümümüz var."

Çeviri:We have a couple of solutions to the issue.

4 yıl önce

7 Yorum


Enginv2

We have a couple of solutions for the problem. dogru sayilmali

4 yıl önce

emrekucuk

a couple iki demek, birkaç değil

3 yıl önce

cronychucky

A few kullanilamaz degil mi

4 yıl önce

secretrecipe

"a couple", "a few" ve "several" Türkçeye "birkaç" diye çevriliyor ancak İngilizcede miktar anlamında

"a couple" < "a few" < "several"

şeklinde bir sıralama var.

4 yıl önce

Elif_iklim

Thank you for your explanation

4 yıl önce

drasarac1
drasarac1

For the issue neden kabul gormuyor

4 yıl önce

togrul117

Bu soruda some kulıandigim halde kabul edilmedi.neden?bir soru icin bir kaç tane cevap bulumdurçaniz lazim.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.