"You read my mind."

Çeviri:Sen benim aklımı okudun.

4 yıl önce

32 Yorum


tgoktas38

Read in geçmiş ve şimdiki zamanı aynı biliyoruz ama okunuşu farklıdır verb 2 olunca red diye okunur benim bildiğim

3 yıl önce

Borulcem

Evet doğru

3 yıl önce

Fuat582069

evet

3 yıl önce

Fatihcrs

okudun mu? okursun mu?

geçmiş zaman yok ki !

4 yıl önce

chepierce

read'in infinitive ve past hali aynıdır

3 yıl önce

blgny

bu durumda her iki cevap da geçerli olmalıdır

2 yıl önce

HakanSahin4

"Read" belki burada fiilin ikinci hali olarak kullanilmis olabilir.

3 yıl önce

mbakan
mbakan

ikisi de olur

2 yıl önce

a_azizkutay

Ses kaydın da read in geniş zamandaki 1. hali gibi okuyor. Bu sebeple bunu düzeltilmesi lazım diye düşünüyorum. "Red" demiyor. "Rıid" diyor

2 yıl önce

Davut_david

"Sen benim zihnimi okudun" neden kabul edilmedi? o da doğru, hem daha doğru bir cevap değil mi?

1 yıl önce

cronychucky

Mind dusunce anlaminada geliyor ama

4 yıl önce

incikin_
incikin_

İsim olarak deyim içerisinde kullanıldığında "düşünce" gibi anlaşılıyor hakikaten.

● "I changed my mind."
(=Fikrimi/düşüncemi değiştirdim.

Kelime anlamı ise "zihin/akıl".

● I said the first thing that came into my mind.
(=Aklıma ilk gelen şeyi söyledim.)

● Her mind was full of new ideas.
(=Zihni yeni fikirlerle doluydu.)

● Mind Games: Akıl Oyunları

Ama isim olarak farklı kullanımları da olabilir; şimdilik bulabildiklerim bunlar.

2 yıl önce

daydemir58

Bu sorunun cevabının düzeltilmesi lazım. Yazılışından hangi zaman olduğunu anlayamayız ki.

3 yıl önce

iffet669074

Okuyorsun/ okursun ne fark ediyor ya okuyorsun yazdım yanlış dedi

1 yıl önce

Yagmur547077

Bendede ayni hatayi verdi ama sanırım. "Okuyorsun; şimdiki zaman , okursun; geniş zaman." şeklinde kabul ediyor. Biz Türkçede okuyorsun kelimesini kalıplaştığı için geniş zaman olarakta kullanıyoruz ama doğru değil. Tabi başka bir sebebide olabilir yalnızca mantık yürütüyorum.

11 ay önce

1joshua1

fatihcrs ye cevap verecek yok mu

3 yıl önce

Fatihcrs

Sanirim düzensiz fiil meselesi ama nasıl ayırt ediyoruz onu anlamadim, okursun veya okudun bunu nasil ayirt edeceğiz?

3 yıl önce

Preternatural

Cümlede zaman öğesi varsa ayırt edebilirsin.

3 yıl önce

YusufEmrah

''sen benim aklımı okursun''

3 yıl önce

pathos666

aklımı okuyorsun :)

3 yıl önce

aytuncylmz

I did read - olur mu

3 yıl önce

BatuhanKar18
BatuhanKar18

adeta bir patrick jane

3 yıl önce

candost2
candost2

Sen benim düşüncemi okursun. Kabul edilmedi. Niçin? Raporladım.

2 yıl önce

yenibirdil

Read kelimesinin past tense formatinin yazimi da aynidir ama okunusu farklidir. Yani o telaffuza gore yaptigimiz icin yanlis yapmis varsayiyolar. Soru yanlis

2 yıl önce

YavuzKaplan

Ya aklımdan geçeni okudun veya düşüncemi okudun olmalı. Aklımı okudun olmaz.

1 yıl önce

Atakan12829

"Sen benim beynimi okudun" yazdim kabul etmedi

1 yıl önce

HseyinKEMA1

Sen benim aklimi okursun.

1 yıl önce

zubist

beynimi okursun dedim ulannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn aklım beynim ne farkeder biz ikisini de aynı anlamda kullanmıyor muyuz?

1 yıl önce

Hilal288168

Ya ama read geçmiş zamanda değşşmiyor nasıl anlayacagız

10 ay önce

Zehrabayka

Sadece "aklımı okudun" neden yeterli değil?

10 ay önce

oyunoynavs

Çok haklısın. Hatta sen benim diye eklemek yanlış

8 ay önce

Atakan12829

Oc uygulama mk

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.