Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I eat meat, except for beef."

Çeviri:Ben dana eti hariç et yerim.

4 yıl önce

11 Yorum


necmimelik

Beef biftek anlamina da gelmiyo mu?

4 yıl önce

yusufuyanik

Hayır, biftek = steak

3 yıl önce

yepppa35

burda for'u çıkartırsak anlam ne oluyor acaba

4 yıl önce

secretrecipe

except/except for kullanımı hakkında: http://www.ekremuzbay.com/genel/except-except-for.html

4 yıl önce

gokhanvata

Inek etiyle dana eti ayni degilmis megerse

3 yıl önce

MertTenike

Beef sigir eti demek degilmi ?

3 yıl önce

jacklin948644

Dana eti neden the meat demiyoruz the almaz mı

1 yıl önce

gldwZP
gldwZP

Ben et yerim dana eti hariç Olsa daha iyi olurdu

1 yıl önce

emre537303

'''et yerim, dana hariç'' ''dana hariç et yerim'' gibi dana eti yerine dana da kullanılabilmeli. iki kez et kullanmak gereksiz.

11 ay önce

Taha850513

beğenmediysen çık git abi ya

8 ay önce

mert99539

Dana etinin dışında et yerim niye olmuyo

7 ay önce