1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I eat meat, except for beef."

"I eat meat, except for beef."

Çeviri:Ben dana eti hariç et yerim.

April 5, 2014

26 Yorum

Konu önem sırasına göre

necmimelik

Beef biftek anlamina da gelmiyo mu?

July 15, 2014

usufuanik

Hayır, biftek = steak

December 21, 2014

yucehunkar

ben de öyle biliyorum

August 8, 2015

HasanGlasa

Minectafttan biliyorum bnde biftek yazdım :)

September 1, 2015

yepppa35

burda for'u çıkartırsak anlam ne oluyor acaba

April 5, 2014

secretrecipe

except/except for kullanımı hakkında: http://www.ekremuzbay.com/genel/except-except-for.html

April 6, 2014

ayla.v

Tesekkurler

April 19, 2019

MehmetAliBey7733

I eat meat, except for pork. Sevgili Duolingo ;)

September 23, 2019

gokhanvata

Inek etiyle dana eti ayni degilmis megerse

December 10, 2014

MertTenike

Beef sigir eti demek degilmi ?

February 13, 2015

mizinamo

Evet.

dana eti, "veal" demek bence.

Yani küçük (çocuk) bir inek "veal" yapar, büyük bir inek "beef" yapar.

August 5, 2015

jacklin948644

Dana eti neden the meat demiyoruz the almaz mı

May 3, 2017

gldwZP

Ben et yerim dana eti hariç Olsa daha iyi olurdu

August 23, 2017

emre537303

'''et yerim, dana hariç'' ''dana hariç et yerim'' gibi dana eti yerine dana da kullanılabilmeli. iki kez et kullanmak gereksiz.

November 13, 2017

Taha850513

beğenmediysen çık git abi ya

February 10, 2018

mert99539

Dana etinin dışında et yerim niye olmuyo

March 11, 2018

HalimeAlpe

bu çevirinin nesi yanlış ?

October 23, 2018

Yusuf359739

Yuhh

November 10, 2018

MustafaYld745709

Dana eti hariç et yemem mi demek isteniyor aceba

February 19, 2015

qwertyali

geçen sefer I eat friut except apples derken for kullanılmadı burda neden kullanıldı.

August 7, 2016

BayJoe

Virgül koymadım diye yanlış çıktı 0_0

September 17, 2014

blackstarbowie

O yüzden olması imkansız, except yerine expect yazmışsındır çünkü ben öyle yaptım kendimden biliyorum

January 8, 2016

Umrtrm

Ben eti, dana eti hariç yerim olmuyor herhal :')

January 14, 2015

ufukyayla

For olmasa olmuyor mu?

February 6, 2015

HasanGlasa

Sanirim o bir kalıp except for

September 1, 2015

Turker90

"et yerim dana eti için hariç" dedim bu da doğru olmalıydı ama.

July 24, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.