"I eat meat, except for beef."

Çeviri:Ben dana eti hariç et yerim.

4 yıl önce

24 Yorum


necmimelik

Beef biftek anlamina da gelmiyo mu?

4 yıl önce

yusufuyanik

Hayır, biftek = steak

3 yıl önce

yucehunkar

ben de öyle biliyorum

3 yıl önce

HasanGlasa

Minectafttan biliyorum bnde biftek yazdım :)

3 yıl önce

yepppa35

burda for'u çıkartırsak anlam ne oluyor acaba

4 yıl önce

secretrecipe

except/except for kullanımı hakkında: http://www.ekremuzbay.com/genel/except-except-for.html

4 yıl önce

Yusuf359739

Yuhh

2 hafta önce

gokhanvata

Inek etiyle dana eti ayni degilmis megerse

3 yıl önce

MertTenike

Beef sigir eti demek degilmi ?

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Evet.

dana eti, "veal" demek bence.

Yani küçük (çocuk) bir inek "veal" yapar, büyük bir inek "beef" yapar.

3 yıl önce

jacklin948644

Dana eti neden the meat demiyoruz the almaz mı

1 yıl önce

gldwZP
gldwZP

Ben et yerim dana eti hariç Olsa daha iyi olurdu

1 yıl önce

emre537303

'''et yerim, dana hariç'' ''dana hariç et yerim'' gibi dana eti yerine dana da kullanılabilmeli. iki kez et kullanmak gereksiz.

1 yıl önce

Taha850513

beğenmediysen çık git abi ya

9 ay önce

mert99539

Dana etinin dışında et yerim niye olmuyo

8 ay önce

HalimeAlpe

bu çevirinin nesi yanlış ?

1 ay önce

MustafaYld745709

Dana eti hariç et yemem mi demek isteniyor aceba

3 yıl önce

qwertyali

geçen sefer I eat friut except apples derken for kullanılmadı burda neden kullanıldı.

2 yıl önce

Umrtrm

Ben eti, dana eti hariç yerim olmuyor herhal :')

3 yıl önce

ufukyayla
ufukyayla

For olmasa olmuyor mu?

3 yıl önce

HasanGlasa

Sanirim o bir kalıp except for

3 yıl önce

BayJoe
BayJoe

Virgül koymadım diye yanlış çıktı 0_0

4 yıl önce

blackstarbowie

O yüzden olması imkansız, except yerine expect yazmışsındır çünkü ben öyle yaptım kendimden biliyorum

2 yıl önce

Turker90

"et yerim dana eti için hariç" dedim bu da doğru olmalıydı ama.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.