1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Ποιος είναι ο καλύτερος και …

"Ποιος είναι ο καλύτερος και ο χειρότερος;"

Μετάφραση:Who is the best and the worst?

November 1, 2017

7 σχόλια


dimitra610718

Γιατί best και όχι better


jaye16

Λέμε: καλό, καλύτερα, ο καλύτερος


ikaros0

Μηπως θα ηταν καλυτερα στην μεταφραση να χρησιμοποιήσουμε το Worse=χειροτερος ??...............επειδη , worst=χειριστος


Nasia982033

Worst worse Ποια είναι η διαφορά? Πότε χρησιμοποιώ το ένα Πότε το άλλο...δεν έχω καταλάβει


tu.8zPhLkJqKUybi

πιστεύω ότι η πιο σωστή μετάφραση στα αγγλικά στην παραπάνω φράση είναι¨who is the best and who is the worst". Η ελληνική φράση δεν είναι σωστή εξαρχής.


MaryPopins694596

Worse χειρίτερος


OG7e3

Γιατί το " which " δεν γίνεται δεκτό αντί για το "who ";

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.