"Give it to me."

Fordítás:Add ide nekem.

4 éve

11 hozzászólás


oldbridge09

Ha felszólító módban kell írni, akkor miért nem rakják ki a felkiáltó jelet.

4 éve

Neyti

Úgy tudom, hogy az angolok nem használnak felkiáltó jelet.

4 éve

kalocsaby

"add ezt nekem" miért nem jó?

4 éve

Tenzin.Yonten

Szerintem semmi nem utal az elhelyezkedésére az "it"-nek. Próbáld meg a mondatodat visszafordítani. Láthatod, hogy az ezt le fogod fordítani. Ergo nem egyezik a fordításod és az eredeti mondat.

4 éve

kalocsaby

Köszönöm

4 éve

David_Attila

Az "Add nekem." miért nem jó?

3 éve

Dniel475245

Az "Adj Nekem" jó

1 éve

AlbertZsuzsa

Add oda nekem! Miért nem jó?

3 éve

eDy1717

Azért mert az "oda" helytelen az "ide" helyes: add ide nekem , add oda neki

3 éve

RkaKupsza

Nekem is ez lenne a kérdésem.

3 éve

balazsil

"hozd ide nekem"miert nem jó ( a szavak jelentésébe belefer)

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.