Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben tabakları kurularım."

Çeviri:I dry the plates.

4 yıl önce

4 Yorum


.soul.

"i dry the dishes" yazdım yanlış diyor, dish tabak anlamına da gelmiyor muydu?

4 yıl önce

GulerH
GulerH

Ben de aynısını yaşadım. Hatta emin olmak için araştırdım. Ama bu ablamız kabul etmiyor maalesef. Ancak derslerde dish olmadığından haklı görünüyor yazılım.

4 yıl önce

BBAydin

Dish; servis yapılan tabak anlamına geliyor, yemek yenilen normal bildiğimiz tabak için kullanılan kelime plate'dir.

Kelimenin anlamına bakınca bu tabak demek ama kabul edilmiyor dememek lazım.

3 yıl önce

Sam_03

Yaw the yı her zamn kullanmakı mıyız

3 yıl önce