1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Şimdi onu benim kocam bile k…

"Şimdi onu benim kocam bile kullanıyor."

Çeviri:Even my husband uses it now.

April 5, 2014

9 Yorum


Elcan649765

Now even my husband uses it. Olmaz mı? Yani hiç mi gideri yok?


omercito

Bu sekilde de olur.


Barisbargun

now,my husband even uses it olmaz mı?


omercito

Bu sekilde de olur.


altugcyhn

"now even my husband uses it now" olur mu?


omercito

İkinci bir "now" zarfına neden ihtiyaç duydunuz?


altugcyhn

Yanlış yazmışım sondaki "now" olmadan doğru olur mu demek istedim


omercito

Evet, araya bir virgül koyduğunuzda o şekilde de kullanılabilir.

"Now, even my husband uses it."


Semihceylan1987

My husband even uses it now oluyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.