1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have two cats and five fis…

"I have two cats and five fish."

Çeviri:Benim iki kedim ve beş balığım var.

April 5, 2014

15 Yorum


senersemra

iki kedi ve beş balığım var kabul edilmedi ?


nuhxx

Benim eki koysaydın ederdi


kenankoc

Aynen, enterans degilmi


aeronautician

Fish'in çoğuluda aynı şekilde mi?


omercito

Evet fish çoğul olduğunda da fish olarak kullanılıyor.

Ancak eğer farklı balık türlerinden bahsediyorsak, fishes kullanımı da doğrudur:

He also talked about the fishes during the presentation. - Sunum esnasında balıklar hakkında da konuştu.


Eser_Mehmet

Iki ve ve bes baligim turkcede dogrudur.


Melike-Sena

balıklara yazık ya katilleriyle aynı evde yaşıyorlar.


ferhat.kur

Kedi icin 5 balik birsey degil :) afiyet olsun kedicik


dolumay2005

Benim içimden hep sayıyla yazmak geldi ama kabul etmez diye korktum: ]


sevalbayka

Bence çok basitti


yildiztanju

"benim iki kedim ve ve beş balığım var." olarak cevapladığımda kabul etmiyor.


ASakman

why???? five fish /// fishes


Mr.NO_06

Seri bozuldu bu soru yüzünden

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.