1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O, et hariç her şeyi yer."

"O, et hariç her şeyi yer."

Çeviri:He eats anything but meat.

April 5, 2014

117 Yorum


TosunPasha

he eats anything except meat <-- nerede yanlışım var biri açıklıyabilirmi?


Selcen_Ozturk

everything except ya da anything but şeklinde kullanılır sadece.


TosunPasha

*everything except ya da anything but şeklinde kullanılır sadece.

“I can resist anything except temptation.”― Oscar Wilde

"sadece" demene takıldım sadece :)

http://www.grammar-quizzes.com/except.html


mehmet852244

sizin şahsınıza herhangi birşey söylemiyorum da hayatımda bu kadar ilginç program yapımcıları görmedim bu açıklamaları sizin değil bu uygulamada uzman yetkili kişilerin yapması gerekiyor o kadar hata kodu vermeme rağmen bir gün olsun herhangi yetkili kişiden hiçbir açıklama gelmedi şiddetle bu programı da yöneticilirini de yekililerini de kınıyor ve şanssız bireyler olup malesef bu tür vasıfsız uygulamalara muhtaç olduğumuz için başta kendi şahsım olmak üzere herkes için büyük üzüntü içerisindeyim SİZİN DE EMEĞİNİZE SAĞLIK HANIMEFENDİ


ysmntgyl

Ben de üzülerek katılıyorum


aksu1993

"She eats everything except for meat" dedim fakat kabul etmedi.


Aye560153

Ben de aynısını dedim Kabul etmedi


Feride918514

he eats everything except meat yazdım kabul olmadı ama


HaydarBarr

aynen ben de öyle yazdım kabul olmadı başka bi yerden çeviri yaptım doğru yazmışım adamlar algoritmayı yaparken tek doğru üzerinden işlemişler cevabı ondan kabul etmiyor sistem bozuk bizde öğrenmeye çalışıyoz işte :)


glensemiz

Evet bende oyle yazdim..dogru olmasi gerekir .. diğeri "et dışında birsey yer anlamina geliyor.." "hersey"nerde..!?


KerasusKon

Kabul oldu 19 May 2021


28kMax

he eats everthing except meat diyebilirsiniz


hatice814311

He eats everything but meat dedim kabul etmedi


MuratBastas

Bu kesinlikle dogru fakat kabul etmiyor.


salihgoyi1

Anything değil dogrusu Everything olmali ama bunuda Kabul etmiyor ve he eats anything but meat diye cevap istiyor


DamlaAlbay2

Soruda yanlislik var


l3dMP

bende böyle yazdım kabul etmedi


blentztrk1

Dualingoda bir yanlislik var


LastAvatarbender

"Except for" diye yazılır yada "but" :D


KerasusKon

Everything herşey, anything i herşey olarak kullanamazsın


kubratekce72

Ben de aynısını yazdım


Fbayirlik

He eats everything except for meat


ArmenArali1

But hariç demek mi oldu :-s bn hicbir sey anlamadım


Rftyklmz

but yerine except daha kullanışlı değil mi bu cümle için but kullanınca anlamsız geliyor bana cümle


malicebi

"except" yerine "except for" desek yanlış mı oluyor?


auspices

"He eats everything but meat" neden olmaz?


TosunPasha

"Anything - Her Ne Olursa" - "Everything - Hepsini" - anlamına gelir bu cümlede


-Vegass-

evet ama soruda zaten "her şeyi yer" diyor. "Her ne olursa yer" demiyor.


Efeler1923

Hocam hal böyleyken sizce everything in kullanılacağı cümle kalıbının doğru cevap kabul edilmesi gerekmez miydi?


TheProStudent

Bu cümlede anything ve everything aynı anlama gelir, doğru kullanımdır. Henüz eklenmediyse rapor edilmelidir.


soly_o

"but meat" yerine "except meat" olması gerekmiyor muydu????


DilanDerya1

but meat denince bir garip geliyor ama. kalıbı açabilir misiniz biraz? ama et olarak kavramak durumunda kalıyorum . o yüzden oturtamadım.


GorkiMaksim33

"...but blabla" olunca blabla haricinde, blabla'nın dışında gibi anlamlara gelir. Örneğin, "I am nothing but a classmate for her." cümlesi, "Onun için bir sınıf arkadaşından başka bir şey değilim." anlamına gelir.


gamzeuak1

Daha açıklayıcı konuşur musunuz???


YagoKRC

"he eats everything out of meat" neden olmadı?


GorkiMaksim33

Out of yapısı, bir çok anlama gelse de "haricinde" anlamına gelmez. Kullanmak istediğin "dışında" anlamı, fiziksel olarak dışında olur sadece. "Kasabanın dışında" gibi. Ondan başka, bir şeyin neyden yapıldığını veya nerden geldiğini belirtmek için de kullanılabilir. Out of cotton=Pamuk"tan" gibi. Ya da bir oran vermek için kullanılabilir. "Nine out of ten person" 10 kişiden 9'u demektir. Başka anlamları da var, geri kalanlarını da sen bakarsın :D


RukiyeDoaO1

Neden anything? Everything olması gerekmez mi?


Gndoan7

Haklısın. Anything, sadece olumsuz ve soru cümlelerinde kullanılır. Burada, zaten sorarken, bir şey disinda HERŞEY deniyor ve cümle de olumlu. Kesinlikle yanliş bir soru, düzeltilmeli.


SevdaErdal

"He eats everything, except for meat" Niye kabul etmiyor?


rukiye594916

Ben de bu şekilde yazmıştım.


YagoKRC

"he eats everything out of meat" neden olmadı?


Halit_mzx

he eats everything except for meat

neden yanlış ?


UmutKose2

hocam bu tarz sorularda ekranda bir soru işareti çıksa üzerine gelinde bir metinde kısa bir açıklama yazsa ne güzel olurdu


zentibettuvalo

'He eats everything except for meat' cevabı bu şekilde de belirtemez miyiz?!.


AhmetTurk2

he eats everything except for meat, neresi yanlis?


selcukdursunh

He eats everything except for the meat Bu da doğru değil mi?


Efeler1923

Bugün soruyu çözerken everthing kelimesinin anahtar kelimeler arasında olmadığını görüyorum. Dolayısıyla tam karşılamasada en yakın anlam olarak anything but kalıbının doğru kabul edilmesinde bir beis yok.


zerAikgz

Herşey yazan yere ni ever yerine anything yazılıyor anlamadım


gonul782697

Duzeltme yapilmasi gerekli bu soru yanlış bilgilerinize


ahmet426611

He all eats excpet meat neden olmuyor


Black...Eagles

Oldumu şimdi Ne alaka diyecek bir Türkçe İngilizce Çeviri olmuş


gamzeuak1

Bu cümleden hic bir şey anlamadım!!!!


ozlena

Everything yerine all thing desek ne anlama gelir


emnmon

Anything yanlış degilmi yada kullanimi dogru mu ?


rmak256467

Yaaa ama cumlenin turkce larsiliki ayni hemde herseyi gitti yanlis edi


Kadkyl1985

Bu but meat olayı bana anlamsız geldi but hariç mi oluyor


MjdeAkyldz

Bence bu yanlis ete olumsuzluk nerde


TahaYucel

Without neden olmuyor?


hpeltek

Yanılıyor muyum bilmiyorum ama doğru cevap diye verilen cümle "O etten başka bir şey yer" anlamına geliyor. Cevap; "He eats everything but meat" olmalı.


gamzeuak1

Peki burda "hariç" i nerden anlıyoruz??


MagfiretDe

She eats everything except for meat. Daha dogru gibi geliyor. .He eats anything but meat. Ifadesi beni yordu.


Narimanologiya

He eats everything without meat kabul edilmedi ama neden?


arda109070

Soru yanlış sanırım


StormCL

He eats anyting but meat Bence cumlenin anlami Şu Ben herhangibir sey yerim ama ettttttt!


aysenur382957

He eats everything expect meat neden kabul edilmiyor


Sonbahar360525

Altta yazanı yazıyoruz kabul etmiyor tuhaff


EYUP_S

He eats everything except for meat -????


TanEr767552

Anything herhangi bir şey nasıl her sey oluyo bu ingilizlerin kafasını yasamak istiyorum


GNL591481

Bu nasıl bir tümce böyle?


34Nuri03

Neden anything?


noyankazanci

"He eats everything except meat" olmaz mi moruk ?


msspinar

bir kişi de çıkıp şu sebeple bu sebeple cümle yapısı budur dememiş şaşkınım saygılar


erhan389174

"He eats anything buy meat" şu anda beynim dondu,şu anki durumumu anlamak isteyenler Barış manço'nun "domates biber patlıcan" şarkısını dinlesin


Semihceylan1987

She eats everything except meat oluyor


Erdin307490

" He eats everything except for the meat " yazdım kabul etmedi.


Ali132468

Neden everything değil?


Tayfun902352

Everything nasıl yanlış olabilir acaba?


salihgoyi1

(He eats everything except the meet)ama cevabi Kabul etmiyor Ve ediyorki (He eats anything but meat)bence yanliş


veli127035

He eats anything except meat


Sedattokmak

He eats everthing except meat olmaz mı


fersun.sib

Bu soru her defasinda degisik cikiyor hata duzeltilmeli


SelamiAVCI

the answer should be like "He eats everthing except meat"


...BASE...

He eats everything except for meat. Neden yanlış


znrmrz

He eats everything except for meat ??


itskubra_

He eats everything except for meat yazdım neden kabul edilmedi? Ve but (he eats everything but meat) neden burada kullanılıyor?


TuncayKrgl

he eats everything except for meat neden olmuyor? önceki alış çtırmalarda except for apples kalıbı vardı birş yardım edebilir mi?


murattemurtr

He eats everything except for meat neden olmaz? Ha except demişiz ha except for zaten kalıp şeklinde öğretilmedi mi except for kabul edilmemesi neden ? Açıklayabilir mi bir bilen..


AlynaKutuk

"He eats everything except for meat" de kabul edilmeliydi diye düşünüyorum.


Mustafa124103

burada hariç kelimesi hangisidir cevap taki anything herhangişey demek olduğundan soru hatalı olabilirmi


Samet054

"he eats everything except for the meat" kalıbını neden kabul etmiyor acaba


Balamir34

except kelimesi yok


Betl891277

He eats everything except for meat yazdim kabul etmedi neden


Sevim582488

Bence bu sorunun cevabı yanlış. But ne alaka bu cümlede except neden kullanılmıyor. Ayrıca herşey deyince aklıma everythink geliyor. Sorunun cevabını kafamda oturtamadım


Sevim582488

Evet cümlenin cevabı kafamı karıştırdı. Except ve everythink olmalıydı sanki


Aye560153

He eats every thing except for meat dedim kabul etmedi biri açıklama yapabilir mi


ader543905

He eats everything but meat. Doğru kabul edilmeliydi.


Efeler1923

Peki Everything but kalıbı kullanılabilir miydi? Everything but the girl diye müzik grubu bile var :)


Serap771

Bence sistemde hata var anything yerine everything yazılmalıydı


Serap771

Bence sistemde hata var anything yerine everything yazılmalıydı.


Serap771

Bence sistemde hata var anything yerine everything yazılmalıydı


mustafa734400

"But not meat" olması gerek diye düşünüyorum


AmineTrk2

Yanlış cikinca deliriyom ya


incibursa2020

Anything hicbirsey degil mi Ayrica haric demek icin simdiye kadar except for dendi Bu cumlede gercekten anlam kargasasi var Dogru cevap He eats everything except for meat olmali bence


MuharremBa13

I think, İt must be, : l like everything except meat. İs it correct.


narkoz.gmgm

Ben de she eats everything except for meat yaptım kabul etmedi ama çeviri de şu kastediliyor sanırım o herşeyi yer ama et yemez anything olumsuza gelmiş demek


GlistanKar15

He eats everything except for meat dedim yanlış diyor He eats abything but meat mis bana da bu cevap saçma geldi


canergb

Bir sorun olduğunda buraya


canergb

Bir sorun gördüğünüzde buraya değil, bayrak simgesini tıklayarak gereken itirazı yapmanız bir sonuç verecektir.


HasanHseyi906438

anything bu cümleye uygun değil everything uygun düşünüyorum


Azat946711

Bu cümlenin yanlış olduğunu düşünüyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.