1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O, et hariç her şeyi yer."

"O, et hariç her şeyi yer."

Çeviri:He eats anything but meat.

April 5, 2014

65 Yorum


TosunPasha

he eats anything except meat <-- nerede yanlışım var biri açıklıyabilirmi?


Selcen_Ozturk

everything except ya da anything but şeklinde kullanılır sadece.


TosunPasha

*everything except ya da anything but şeklinde kullanılır sadece.

“I can resist anything except temptation.”― Oscar Wilde

"sadece" demene takıldım sadece :)

http://www.grammar-quizzes.com/except.html


gkmnakgn

Çok pis yapıştırmışsın seferoğullarıma paşa


Mehtap88459

he eats everthing except meat diyebilirsiniz


hatice814311

He eats everything but meat dedim kabul etmedi


DamlaAlbay2

Soruda yanlislik var


salihgoyi1

Anything değil dogrusu Everything olmali ama bunuda Kabul etmiyor ve he eats anything but meat diye cevap istiyor


l3dMP

bende böyle yazdım kabul etmedi


Dijen3

anything yerine everything veya except yerine but yazsaydınız doğru kabul ederdi.


Fbayirlik

He eats everything except for meat


ArmenArali1

But hariç demek mi oldu :-s bn hicbir sey anlamadım


Rftyklmz

but yerine except daha kullanışlı değil mi bu cümle için but kullanınca anlamsız geliyor bana cümle


malicebi

"except" yerine "except for" desek yanlış mı oluyor?


DilanDerya1

but meat denince bir garip geliyor ama. kalıbı açabilir misiniz biraz? ama et olarak kavramak durumunda kalıyorum . o yüzden oturtamadım.


soly_o

"but meat" yerine "except meat" olması gerekmiyor muydu????


YagoKRC

"he eats everything out of meat" neden olmadı?


auspices

"He eats everything but meat" neden olmaz?


TosunPasha

"Anything - Her Ne Olursa" - "Everything - Hepsini" - anlamına gelir bu cümlede


TheProStudent

Bu cümlede anything ve everything aynı anlama gelir, doğru kullanımdır. Henüz eklenmediyse rapor edilmelidir.


YagoKRC

"he eats everything out of meat" neden olmadı?


SevdaErdal

"He eats everything, except for meat" Niye kabul etmiyor?


rukiye594916

Ben de bu şekilde yazmıştım.


RukiyeDoaO1

Neden anything? Everything olması gerekmez mi?


Gndoan7

Haklısın. Anything, sadece olumsuz ve soru cümlelerinde kullanılır. Burada, zaten sorarken, bir şey disinda HERŞEY deniyor ve cümle de olumlu. Kesinlikle yanliş bir soru, düzeltilmeli.


rmak256467

Yaaa ama cumlenin turkce larsiliki ayni hemde herseyi gitti yanlis edi


emnmon

Anything yanlış degilmi yada kullanimi dogru mu ?


Kadkyl1985

Bu but meat olayı bana anlamsız geldi but hariç mi oluyor


MjdeAkyldz

Bence bu yanlis ete olumsuzluk nerde


TahaYucel

Without neden olmuyor?


Zeynep7602

he eats everything but meat neden değil


hpeltek

Yanılıyor muyum bilmiyorum ama doğru cevap diye verilen cümle "O etten başka bir şey yer" anlamına geliyor. Cevap; "He eats everything but meat" olmalı.


MagfiretDe

She eats everything except for meat. Daha dogru gibi geliyor. .He eats anything but meat. Ifadesi beni yordu.


Narimanologiya

He eats everything without meat kabul edilmedi ama neden?


Turgut490784

Without yoksulluk(-sız/-siz) eki anlamı katar. Senin yazdığın cümle "O etsiz her şeyi yer" anlamına geliyor.


arda109070

Soru yanlış sanırım


Mir_Arda

He eats anything but none meat. olamaz mı?


Erdem791277

He eats anyting but meat Bence cumlenin anlami Şu Ben herhangibir sey yerim ama ettttttt!


aysenur382957

He eats everything expect meat neden kabul edilmiyor


Sonbahar360525

Altta yazanı yazıyoruz kabul etmiyor tuhaff


cansu73081

He eats everything but meat cumlesinin neresi yanlis anlamadim


ErhanGkmen

He can anything but none meat cevirisi ne oluyor


EYUP_S

He eats everything except for meat -????


TanEr767552

Anything herhangi bir şey nasıl her sey oluyo bu ingilizlerin kafasını yasamak istiyorum


TanEr767552

Everything meat except yaptım meat sonda olsa doğruydu fark ediyo mu ki


GNL591481

Bu nasıl bir tümce böyle?


noyankazanci

"He eats everything except meat" olmaz mi moruk ?


huseyinkorkut

Bu soruyu böyle hazırlayanın avradını....


msspinar

bir kişi de çıkıp şu sebeple bu sebeple cümle yapısı budur dememiş şaşkınım saygılar


erhan389174

"He eats anything buy meat" şu anda beynim dondu,şu anki durumumu anlamak isteyenler Barış manço'nun "domates biber patlıcan" şarkısını dinlesin


Semihceylan1987

She eats everything except meat oluyor


Erdin307490

" He eats everything except for the meat " yazdım kabul etmedi.


Ali132468

Neden everything değil?


Halit_mzx

he eats everything except for meat

neden yanlış ?


selcukdursunh

He eats everything except for the meat Bu da doğru değil mi?


Tayfun902352

Everything nasıl yanlış olabilir acaba?


salihgoyi1

(He eats everything except the meet)ama cevabi Kabul etmiyor Ve ediyorki (He eats anything but meat)bence yanliş


veli127035

He eats anything except meat


Sedattokmak

He eats everthing except meat olmaz mı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.