"O, et hariç her şeyi yer."

Çeviri:He eats anything but meat.

4 yıl önce

33 Yorum


TosunPasha

he eats anything except meat <-- nerede yanlışım var biri açıklıyabilirmi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

everything except ya da anything but şeklinde kullanılır sadece.

4 yıl önce

TosunPasha

*everything except ya da anything but şeklinde kullanılır sadece.

“I can resist anything except temptation.”― Oscar Wilde

"sadece" demene takıldım sadece :)

http://www.grammar-quizzes.com/except.html

4 yıl önce

Mehtap88459

he eats everthing except meat diyebilirsiniz

3 yıl önce

hatice814311

He eats everything but meat dedim kabul etmedi

2 ay önce

DamlaAlbay2

Soruda yanlislik var

10 ay önce

ArmenArali1

But hariç demek mi oldu :-s bn hicbir sey anlamadım

1 yıl önce

malicebi

"except" yerine "except for" desek yanlış mı oluyor?

4 yıl önce

DilanDerya1

but meat denince bir garip geliyor ama. kalıbı açabilir misiniz biraz? ama et olarak kavramak durumunda kalıyorum . o yüzden oturtamadım.

3 yıl önce

soly_o

"but meat" yerine "except meat" olması gerekmiyor muydu????

3 yıl önce

YagoKRC

"he eats everything out of meat" neden olmadı?

2 yıl önce

YagoKRC

"he eats everything out of meat" neden olmadı?

2 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

but yerine except daha kullanışlı değil mi bu cümle için but kullanınca anlamsız geliyor bana cümle

2 yıl önce

auspices

"He eats everything but meat" neden olmaz?

4 yıl önce

TosunPasha

"Anything - Her Ne Olursa" - "Everything - Hepsini" - anlamına gelir bu cümlede

4 yıl önce

auspices

Teşekkürler

4 yıl önce

Ilkerukun

Teşekkurler

11 ay önce

TheProStudent

Bu cümlede anything ve everything aynı anlama gelir, doğru kullanımdır. Henüz eklenmediyse rapor edilmelidir.

3 yıl önce

rmak256467

Yaaa ama cumlenin turkce larsiliki ayni hemde herseyi gitti yanlis edi

11 ay önce

emnmon

Anything yanlış degilmi yada kullanimi dogru mu ?

1 yıl önce

Kadkyl1985

Bu but meat olayı bana anlamsız geldi but hariç mi oluyor

11 ay önce

MjdeAkyldz

Bence bu yanlis ete olumsuzluk nerde

9 ay önce

Fbayirlik

He eats everything except for meat

9 ay önce

TahaYucel

Without neden olmuyor?

4 ay önce

Zeynep7602
Zeynep7602

he eats everything but meat neden değil

3 ay önce

hpeltek
hpeltek

Yanılıyor muyum bilmiyorum ama doğru cevap diye verilen cümle "O etten başka bir şey yer" anlamına geliyor. Cevap; "He eats everything but meat" olmalı.

3 ay önce

MagfiretDe

She eats everything except for meat. Daha dogru gibi geliyor. .He eats anything but meat. Ifadesi beni yordu.

2 ay önce

CanDemirci6

he eats everything mi yoksa he eats anything mi … herşeyi yani everybody doğru olması gerekmez mi ,anybody dersek herhangi bir şey olmaz mı.

2 ay önce

Narimanologiya

He eats everything without meat kabul edilmedi ama neden?

2 ay önce

RukiyeDoaO1

Neden anything? Everything olması gerekmez mi?

1 ay önce

Gndoan7

Haklısın. Anything, sadece olumsuz ve soru cümlelerinde kullanılır. Burada, zaten sorarken, bir şey disinda HERŞEY deniyor ve cümle de olumlu. Kesinlikle yanliş bir soru, düzeltilmeli.

1 ay önce

arda109070

Soru yanlış sanırım

1 ay önce

Mir_Arda

He eats anything but none meat. olamaz mı?

3 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.