Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, et hariç her şeyi yer."

Çeviri:He eats anything but meat.

4 yıl önce

41 Yorum


TosunPasha

he eats anything except meat <-- nerede yanlışım var biri açıklıyabilirmi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

everything except ya da anything but şeklinde kullanılır sadece.

4 yıl önce

TosunPasha

*everything except ya da anything but şeklinde kullanılır sadece.

“I can resist anything except temptation.”― Oscar Wilde

"sadece" demene takıldım sadece :)

http://www.grammar-quizzes.com/except.html

3 yıl önce

podious

Tesekkurler

3 yıl önce

Mehtap88459

he eats everthing except meat diyebilirsiniz

3 yıl önce

hatice814311

He eats everything but meat dedim kabul etmedi

1 ay önce

DamlaAlbay2

Soruda yanlislik var

9 ay önce

ArmenArali1

But hariç demek mi oldu :-s bn hicbir sey anlamadım

10 ay önce

malicebi

"except" yerine "except for" desek yanlış mı oluyor?

4 yıl önce

soly_o

"but meat" yerine "except meat" olması gerekmiyor muydu????

3 yıl önce

YagoKRC

"he eats everything out of meat" neden olmadı?

2 yıl önce

DilanDerya1

but meat denince bir garip geliyor ama. kalıbı açabilir misiniz biraz? ama et olarak kavramak durumunda kalıyorum . o yüzden oturtamadım.

3 yıl önce

YagoKRC

"he eats everything out of meat" neden olmadı?

2 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

but yerine except daha kullanışlı değil mi bu cümle için but kullanınca anlamsız geliyor bana cümle

2 yıl önce

auspices

"He eats everything but meat" neden olmaz?

4 yıl önce

TosunPasha

"Anything - Her Ne Olursa" - "Everything - Hepsini" - anlamına gelir bu cümlede

4 yıl önce

auspices

Teşekkürler

4 yıl önce

Ilkerukun

Teşekkurler

9 ay önce

TheProStudent

Bu cümlede anything ve everything aynı anlama gelir, doğru kullanımdır. Henüz eklenmediyse rapor edilmelidir.

3 yıl önce

rmak256467

Yaaa ama cumlenin turkce larsiliki ayni hemde herseyi gitti yanlis edi

10 ay önce

emnmon

Anything yanlış degilmi yada kullanimi dogru mu ?

1 yıl önce

Kadkyl1985

Bu but meat olayı bana anlamsız geldi but hariç mi oluyor

9 ay önce

MjdeAkyldz

Bence bu yanlis ete olumsuzluk nerde

7 ay önce

Fbayirlik

He eats everything except for meat

7 ay önce

TahaYucel

Without neden olmuyor?

3 ay önce

Zeynep7602
Zeynep7602

he eats everything but meat neden değil

2 ay önce

hpeltek

Yanılıyor muyum bilmiyorum ama doğru cevap diye verilen cümle "O etten başka bir şey yer" anlamına geliyor. Cevap; "He eats everything but meat" olmalı.

2 ay önce

MagfiretDe

She eats everything except for meat. Daha dogru gibi geliyor. .He eats anything but meat. Ifadesi beni yordu.

1 ay önce

CanDemirci6

he eats everything mi yoksa he eats anything mi … herşeyi yani everybody doğru olması gerekmez mi ,anybody dersek herhangi bir şey olmaz mı.

1 ay önce

Narimanologiya

He eats everything without meat kabul edilmedi ama neden?

3 hafta önce

RukiyeDoaO1

Neden anything? Everything olması gerekmez mi?

6 gün önce

Gndoan7

Haklısın. Anything, sadece olumsuz ve soru cümlelerinde kullanılır. Burada, zaten sorarken, bir şey disinda HERŞEY deniyor ve cümle de olumlu. Kesinlikle yanliş bir soru, düzeltilmeli.

6 gün önce

ErdemTezbasaran

"The meat " desek niye yanlış ki

3 yıl önce

ozlena

Everything yerine all thing desek ne anlama gelir

3 yıl önce

OmerPETEK

everyting but olmuyor mu ?

3 yıl önce

deryagokcan

He eats everything except the meat yazdim ve kabul etmedi. Neden "the" yazmam cevabi etkiledi ki

3 yıl önce

umran29

Cok sacma "without"kelimesinin kullanilmamasi.Kendi cümle kalibini istiyor anliyorum ama bizim yaptigimizi da ingilizcede kullaniliyor.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır, anlam farklı, kendi cümle kalıbını istediğinden değil. without "-sız" demek. "He eats everything without meat." = O her şeyi etsiz yer. yani aynı şey değil

4 yıl önce

mehlisultan

bence yanlış bir cümle 'he eats everything without meat' demeliydi

3 yıl önce

TosunPasha

Her şeyi etsiz yer?? "without" çok farklı bir anlam verir cümleye ....

3 yıl önce

cengiz1971

He eats everything but meat, neden olmuyor. Tşkler

3 yıl önce