"Cal buscar això immediatament."

Traducción:Hay que buscar esto inmediatamente.

November 3, 2017

2 comentarios


pa1975

És correct traduïr aquesta oració com "Hay que buscar esto de inmediato"?

November 3, 2017

Oceanotti

Per descomptat, la locució de inmediato significa inmediatamente. Per tal raó, sería una traducció acceptable. Però com ja existeix l'adverbi en espanyol, no cal complicar-se a l'hora de traduir i sustituir un adverbi per una locució. Posats a fer, per traduir de inmediato tenim tot seguit, a l'instant, etcètera.

Recorda que no cal que totes i cadascuna de les traduccions possibles constin a la base de dades del curs, i que quan hi ha una paraula o gir que tradueix perfectament l'original serà aquella i no altra la que s'hagi de posar. Si no vols arriscar-te a errors en els exercicis, posa sempre la solució més senzilla.

November 3, 2017
Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.