1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "You read them a book."

"You read them a book."

Tłumaczenie:Czytasz im książkę.

April 6, 2014

9 komentarzy


MichaLacho

Ja słyszę "Ypu read them e-book"


karomar123

Ją słyszę "ju rid dem e bok", więc chyba jest OK.


pogun

Prosze poprawic wymowe slowa them w tym zdaniu.


agoosh

Uwagi odnośnie audio zgłaszaj przez "Zgłoś problem", tutaj moderatorzy ich nie zauważą :) Jeśli nie wiesz jak, przeczytaj punkt 5 tutaj:

comment/2234840


boryli

przypadkiem ę nie napisałem i mi nie zaliczyło


AriuszDumy

a dlaczego nie ich książkę? them znaczy zarówno im i ich nie widze po czym nige wnioskować że im a nie ich dziekuje


multilingual_m

Ponieważ ich znaczy że książka należy do nich.

Czytasz ich książkę > You read THEIR book. Czytasz książkę która należy do nich. Pożyczyłeś od nich książkę i czytasz. THEIR opisuję książkę. To jest ich książka.

Czytasz im książkę > You read THEM a book. Czytasz komuś książkę. Być może twoja albo ich... ale im czytasz. THEM opisuje akcję. Komu/Dla kogo czynisz tą akcję. Im czytasz.


Robert668838

Czy nie powinno być> you read to them a book?

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.