1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Pferd"

"Das Pferd"

Çeviri:At

November 4, 2017

9 Yorum


MelinayAka

Bu at yazmıştım kabul etmedi sadece at olduğunu soyledi bunun nedenini söylermisiniz


Ellff_Avsstt_00

Bu olması için "Das ist Ein Pferd" olması lazım burda olmak fiili yani "Sein" kullanılmamış o yüzden Artikel olarak Das kullanılmış


matgeotr

Das ingilizcede ki the mi


Buseberfin7

der, die ,das ingilizcedeki the gibidir


AhmetFerit8

Peki neden "der vogel" olunca "die pferd" de oluyor? İkisi de hayvan değil mi?


xtinci

Almancada her nesnenin bi7r artikeli olur. Nesneler erkek, dişi ve nötr olmak uzere 3 gruba ayrilir. Kelime sonundaki harfler ile der, die ve das ayrini belli olcude yapılabilir. Ancak kelimeyi öğrenirken yine de artikeli ile cumleler kurup öğrenilmesi daha dogrudur.


Coollife54

das ist at dese bu at olur das aricle burda sanırım ondan sadece at yazmak gerek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.