Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"We eat the fruit from my grandmother's garden."

Μετάφραση:Τρώμε τα φρούτα από τον κήπο της γιαγιάς μου.

πριν από 10 μήνες

3 σχόλια


EvaggeliaM3

the fruit?

πριν από 10 μήνες

konkon12

Στην ελληνική γλώσσα τρώμε τα φρούτα σημαίνει οτι τα τρώμε όλα, ενώ τρώμε φρούτα σημαίνει ότι τρώμε μερικά... Θεωρώ ότι η σωστή απόδοση είναι, τρώμε φρούτα...

πριν από 2 μήνες

Aikon17
Aikon17

Τρώμε τα φρούτα, σημαίνει ότι τα τρώμε όλα και δεν μένει τίποτα, ενώ τρώμε φρούτα σημαίνει ότι τρώμε μερικά, όχι όλα

πριν από 2 μήνες