1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Herkes beni duyar."

"Herkes beni duyar."

Çeviri:Everybody hears me.

April 6, 2014

11 Yorum


Balamir69

Bu cumle ''everybody hear me'' seklinde olmasi lazim degil mi.. everybody. Herkes dedigimiz zaman da mi. 'S' takisi aliyor.

August 13, 2014

zkandemir

everybody tekil sayılır... everbody does

August 25, 2014

hmustak

"Majority has the same question." 'da benzer bir durum var. Neden burada have değil de has kullanıyoruz?

August 26, 2014

hmustak

Bende aynı hataya düştüm. Kelime çoğul olmasa da ifade ettiği grup çoğul olduğu için "s" koymamak gerekir diye değerlendirdim. Doğrusunu bilen biri netleştirirse çok iyi olur.

August 23, 2014

Selcen_Ozturk

Kelime çoğul olmasa da ifade ettiği grup çoğul olduğu için yanlis yaklasim. ingilizcede de Türkcede de tekil alinir bu tip kelimeler "herkes duyarlar" degil , "herkes duyar", ya da "cogunluk böyle yaparlar" degil "cogunluk yapar" vs vs

August 25, 2014

hmustak

"Majority has the same question." 'da benzer bir durum var. Neden burada have değil de has kullanıyoruz?

August 26, 2014

erdem.gelegen

Majority 3.cü tekil şahıs olduğu için..

November 27, 2014

qwertyali

everyone nedir kardeş everybody dedim bunu algıladı

August 9, 2016

-PJM-

Neden "hear" fiili "s" takısı aldı?

July 5, 2018

slHWTw

Everyone dedim. Kabul etmedi.

January 3, 2019

tulayture

Herkesi tekil kabul ediyor ama pantolonu makasi cogul kabul ediyor cok ilginc.

August 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.