1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Herkes beni duyar."

"Herkes beni duyar."

Çeviri:Everybody hears me.

April 6, 2014

12 Yorum


Balamir69

Bu cumle ''everybody hear me'' seklinde olmasi lazim degil mi.. everybody. Herkes dedigimiz zaman da mi. 'S' takisi aliyor.


zkandemir

everybody tekil sayılır... everbody does


hmustak

"Majority has the same question." 'da benzer bir durum var. Neden burada have değil de has kullanıyoruz?


hmustak

Bende aynı hataya düştüm. Kelime çoğul olmasa da ifade ettiği grup çoğul olduğu için "s" koymamak gerekir diye değerlendirdim. Doğrusunu bilen biri netleştirirse çok iyi olur.


Selcen_Ozturk

Kelime çoğul olmasa da ifade ettiği grup çoğul olduğu için yanlis yaklasim. ingilizcede de Türkcede de tekil alinir bu tip kelimeler "herkes duyarlar" degil , "herkes duyar", ya da "cogunluk böyle yaparlar" degil "cogunluk yapar" vs vs


hmustak

"Majority has the same question." 'da benzer bir durum var. Neden burada have değil de has kullanıyoruz?


erdem.gelegen

Majority 3.cü tekil şahıs olduğu için..


qwertyali

everyone nedir kardeş everybody dedim bunu algıladı


-PJM-

Neden "hear" fiili "s" takısı aldı?


slHWTw

Everyone dedim. Kabul etmedi.


tulayture

Herkesi tekil kabul ediyor ama pantolonu makasi cogul kabul ediyor cok ilginc.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.