"Herkes beni duyar."

Çeviri:Everybody hears me.

4 yıl önce

9 Yorum


Balamir69

Bu cumle ''everybody hear me'' seklinde olmasi lazim degil mi.. everybody. Herkes dedigimiz zaman da mi. 'S' takisi aliyor.

4 yıl önce

zkandemir

everybody tekil sayılır... everbody does

4 yıl önce

hmustak

"Majority has the same question." 'da benzer bir durum var. Neden burada have değil de has kullanıyoruz?

4 yıl önce

hmustak

Bende aynı hataya düştüm. Kelime çoğul olmasa da ifade ettiği grup çoğul olduğu için "s" koymamak gerekir diye değerlendirdim. Doğrusunu bilen biri netleştirirse çok iyi olur.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Kelime çoğul olmasa da ifade ettiği grup çoğul olduğu için yanlis yaklasim. ingilizcede de Türkcede de tekil alinir bu tip kelimeler "herkes duyarlar" degil , "herkes duyar", ya da "cogunluk böyle yaparlar" degil "cogunluk yapar" vs vs

4 yıl önce

hmustak

"Majority has the same question." 'da benzer bir durum var. Neden burada have değil de has kullanıyoruz?

4 yıl önce

erdem.gelegen

Majority 3.cü tekil şahıs olduğu için..

4 yıl önce

qwertyali

everyone nedir kardeş everybody dedim bunu algıladı

2 yıl önce

-PJM-

Neden "hear" fiili "s" takısı aldı?

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.