Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Senin kitapların her zamanki kadar ilginç."

Çeviri:Your books are as interesting as ever.

4 yıl önce

24 Yorum


atik007

Your books are interesting as usual. bu da olabilir gibi.

4 yıl önce

taybe9

as usual dersen sanki "her zamanki gibi" anlamı katmış olursun

2 yıl önce

merveasut

your books are interesting as always doğru olması gerekli

3 yıl önce

percy955

Always ,usually, often v. s ... Fiilden önce , yardımcı fiilden sonra kullanılır.

She always comes here at weekends. (FİİLDEN ÖNCE)

You are certainly right. (YARDIMCI FİİLDEN SONRA)

10 ay önce

cevik29

your books are interesting as ever neden olmuyor?yardımcı olursanız sevinirim

3 yıl önce

kuzguncuk

çünkü böyle olursa "senin kitapların her zamanki gibi ilginç" anlamına gelir.

3 yıl önce

EmirhanEro1

'your books are as interesting as ever' olur cevik

3 yıl önce

oeuygur

Your books are interesting as usual da doğru cevap

3 yıl önce

alialper

as always olmaz mıydı

4 yıl önce

Batuhan790544

As as kurali var ondan olmaz

1 yıl önce

solasguitarra

As always olur. Eklenmeli

4 yıl önce

ituneu
ituneu

Your books are interesting as ever cümlesini neden kabul etmedi

3 yıl önce

yedincifirat

Your books are interesting as always

always'i kabul etmedi şoktayım.

2 yıl önce

husonet

Bu as kullanımını anlatırmısınız?

3 yıl önce

orxanyunis

As... As kalıptır ve "kadar" demek Mesela: You are as clever as me Sen benim kadar zekisin

2 yıl önce

husonet

Teşekkür ederim.

2 yıl önce

EmreKan1

bahsettiğin şeyin bu soruyla alakası yok

7 ay önce

Huseyin_Erdogan

as only ve as exactly birer kalıp mı?

3 yıl önce

candost2
candost2

Your books are interesting as usual. Neden olmuyor? Raporladım

2 yıl önce

keremhan77

"Your books are as interesting as usual" kabul etmedi. -Usual genel geçer, her zamanki gibi anlamı katar, ancak kabul etmedi...

2 yıl önce

taybe9

bence bunun tercümesi: "kitapların hiç olmadığı kadar enteresan" dır. dolayısıyla always daha doğru.

2 yıl önce

mgunesm

Bence kalıp hatası yapılmış burada as vurgusu ilginç uzerinde degil her zamanki üzerinde. İlginç olduğu kadar dememiş. Bence doğru cümle; Your books are as ever as interesting

4 ay önce

AhmetSngr34

Bu etapta benzer bir soru var Senin kızın annesi kadar güzel - Your sister is beautiful as ever Burada is'den sonra as gelmiyor.

Fakat burada are'dan sonra as geliyor.Farkı nedir? Your books are as interesting as ever.

1 ay önce

emirhan3878

Your books are interesting as always

olmaz mı?

4 gün önce