"Is it for someone?"

Çeviri:O biri için mi?

April 6, 2014

26 Yorum


hardnrocker

Bu kadının sesinden hiç bir şey anlaşılmıyor. Kelimeleri yutarak konuşuyor. Kırk senedir dili biliyormuşuz gibi seslendiriyor.

December 8, 2015

Sule1231

Aynen ya summer diyo

May 12, 2016

Ahmet_Kale

İs it four summer duyan var mı benden başka

March 1, 2016

rikimartin2

Var :)

March 14, 2016

Sule1231

Var

May 12, 2016

ufetufe

Kardeş ben is it for summer diye duydum.yani haklısın.hiç anlaşılmıyor

November 20, 2017

Yaln177881

Bu nasil bir telaffuz ya kafayi yicem

December 27, 2015

bltbaysal

Neden "Is it" için "O" yerine "Bu" yuda kabul etmiyor, anlamadım

November 7, 2014

beyzgallagher

O = It Bu = This

April 13, 2015

naciby56

Birinin mi? neden olmuyor

October 30, 2014

mehdiergenc

"O birisinin mi" dogru bir kullanim degil mı

March 29, 2015

ishakkarakoc02

summon anladım

December 23, 2015

MehmetEmin815837

Aynen bende salmon

February 6, 2016

Ugur783332

Başkası için mi n niye olmiyu

December 4, 2015

RafiTozkop

telaffuz :(

January 17, 2016

mbozaniclioglu

Someone sommon diye okunmaz! Telaffuz hatası var. Düzeltilmeli!

July 6, 2016

AyeglMelek2

Somun Diyo Bence Sjsjsjxjx

August 29, 2016

rusberk

birisi için mi o cümlesini de kabul etmedi

December 2, 2014

Tokumaci

"herhangi biri için mi?" cümlesini de kabul etmeli bence

August 1, 2015

TurkanUlka

Doğru cevap verdiğime inanıyorum

April 19, 2016

TurkanUlka

Özür diliyorum it başta soru cümlesi olamıyor .

April 19, 2016

Tuncasol

cümle düşük değil mi ? ve saçma :)

June 21, 2016

mustafa_ozdag

American accent :)

October 10, 2016

mustafaabcsamet

o başkası için mi, neden kabul etmiyor ?

January 20, 2017

Adem118499

"Bu birisi için mi?" neden olmadı?

May 17, 2018

salih688881

Telaffuz biraz daha yavas olsa daha iyi anlariz da

September 17, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.