1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is it for someone?"

"Is it for someone?"

Çeviri:O biri için mi?

April 6, 2014

27 Yorum


hardnrocker

Bu kadının sesinden hiç bir şey anlaşılmıyor. Kelimeleri yutarak konuşuyor. Kırk senedir dili biliyormuşuz gibi seslendiriyor.


Sule1231

Aynen ya summer diyo


Ahmet_Kale

İs it four summer duyan var mı benden başka


ufetufe

Kardeş ben is it for summer diye duydum.yani haklısın.hiç anlaşılmıyor


Yaln177881

Bu nasil bir telaffuz ya kafayi yicem


bltbaysal

Neden "Is it" için "O" yerine "Bu" yuda kabul etmiyor, anlamadım


naciby56

Birinin mi? neden olmuyor


mehdiergenc

"O birisinin mi" dogru bir kullanim degil mı


mbozaniclioglu

Someone sommon diye okunmaz! Telaffuz hatası var. Düzeltilmeli!


Ugur783332

Başkası için mi n niye olmiyu


AyeglMelek2

Somun Diyo Bence Sjsjsjxjx


rusberk

birisi için mi o cümlesini de kabul etmedi


Tokumaci

"herhangi biri için mi?" cümlesini de kabul etmeli bence


TurkanUlka

Doğru cevap verdiğime inanıyorum


TurkanUlka

Özür diliyorum it başta soru cümlesi olamıyor .


Tuncasol

cümle düşük değil mi ? ve saçma :)


mustafaabcsamet

o başkası için mi, neden kabul etmiyor ?


Adem118499

"Bu birisi için mi?" neden olmadı?


salih688881

Telaffuz biraz daha yavas olsa daha iyi anlariz da


KerasusKon

Kaplumbağa modunda ses daha iyi anlaşılıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.