1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Elbise temizdir."

"Elbise temizdir."

Çeviri:The dress is clean.

April 6, 2014

17 Yorum


GrcanATAMA

The nerede kullanıp nerede kullanmayacağımızı anlamadım. Dress is clean kabul etmedi benzer durumlarda kabul ediyor

December 14, 2014

MehmetGNDZ2

Burda belli bir elbiseden bahsediyor. Ne de olsa butun elbiselerin temiz olmasina imkan yok

February 18, 2015

yyavuz023

"the clothes is clean" neden yanlış acaba?

April 7, 2014

omersenturk

Clothe''s'' taki 's' çoğul ekidir. elbiseler anlamına gelir ve clothes are olarak kullanılır.

June 30, 2014

Tayvanli

dress is clean yazdım the olmayınca neden olmuyo

January 14, 2015

evrim84

Clothing ne demek?

January 14, 2015

Dilarammm

Bence clothing diye bi şey olamaz çünkü clothe kıyafet demek yani isim ve isimlere -ing takısı gelmez fiillere gelir o da şimdiki zaman yani -yor anlamı verir

April 25, 2015

gokhan60

"Clothing" ile "dress" in ne farkı var anlamadım, hangisi nerede kullanılmalı?

September 12, 2015

tayfunakyilmaz

The clothe is clean neden olmuyor? Clothing olmasi gerekiyormus... Clothe elbise degilmi?

January 5, 2015

Dilarammm

Clothe kıyafet demek orada elbiseden bahsediyor

April 25, 2015

aslot

the nerelerde kullanilmak zorunda

February 1, 2015

wildstorm_1970

belirli şeylerde ''the''kullanılır. bu cümlede olduğu gibi elbisenin temiz mi yoksa kirli mi olduğunu bildiğine göre,demek ki her hangi bir elbiseden değil özellikle o elbiseden bahsediyor bilmem yardımcı olabildim mi.?

February 7, 2015

Adreannaa

The dress is clear. neden yanlış oldu

July 31, 2016

Adreannaa

The dress is clear. neden yanlış oldu

July 31, 2016

Sefa703089

Allah bu the kelimesinin belasını versin

October 28, 2017

atik007

Clean yerine neat de kullanılabilir bence.

April 6, 2014

akilsizvida

"Neat", "titiz" anlamına gelir.

December 8, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.