Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Elbise temizdir."

Çeviri:The dress is clean.

4 yıl önce

17 Yorum


GrcanATAMA

The nerede kullanıp nerede kullanmayacağımızı anlamadım. Dress is clean kabul etmedi benzer durumlarda kabul ediyor

3 yıl önce

MehmetGNDZ2

Burda belli bir elbiseden bahsediyor. Ne de olsa butun elbiselerin temiz olmasina imkan yok

3 yıl önce

yyavuz023

"the clothes is clean" neden yanlış acaba?

4 yıl önce

omersenturk

Clothe''s'' taki 's' çoğul ekidir. elbiseler anlamına gelir ve clothes are olarak kullanılır.

4 yıl önce

Tayvanli

dress is clean yazdım the olmayınca neden olmuyo

3 yıl önce

evrim84

Clothing ne demek?

3 yıl önce

Dilarammm

Bence clothing diye bi şey olamaz çünkü clothe kıyafet demek yani isim ve isimlere -ing takısı gelmez fiillere gelir o da şimdiki zaman yani -yor anlamı verir

3 yıl önce

gokhan60

"Clothing" ile "dress" in ne farkı var anlamadım, hangisi nerede kullanılmalı?

3 yıl önce

tayfunakyilmaz

The clothe is clean neden olmuyor? Clothing olmasi gerekiyormus... Clothe elbise degilmi?

3 yıl önce

Dilarammm

Clothe kıyafet demek orada elbiseden bahsediyor

3 yıl önce

aslot

the nerelerde kullanilmak zorunda

3 yıl önce

wildstorm_1970

belirli şeylerde ''the''kullanılır. bu cümlede olduğu gibi elbisenin temiz mi yoksa kirli mi olduğunu bildiğine göre,demek ki her hangi bir elbiseden değil özellikle o elbiseden bahsediyor bilmem yardımcı olabildim mi.?

3 yıl önce

Adreannaa

The dress is clear. neden yanlış oldu

2 yıl önce

Adreannaa

The dress is clear. neden yanlış oldu

2 yıl önce

Sefa703089

Allah bu the kelimesinin belasını versin

11 ay önce

atik007

Clean yerine neat de kullanılabilir bence.

4 yıl önce

akilsizvida

"Neat", "titiz" anlamına gelir.

3 yıl önce