"I have the fish."

Tłumaczenie:Mam rybę.

April 6, 2014

7 komentarzy


kubaparat

a "have" znaczy też jeść , ale cały posiłek

January 22, 2015

Marcin600891

Have znaczy mieć, a nie jeść Jeść to eat

July 26, 2018

Krystian007

są dwa sposoby'' ja mam te rybę'' i '' mam rybę

April 6, 2014

klaudiakoz15

Ja mam rybę może być

April 3, 2016

mbabanes

Czy I have the fish, może oznaczać także 'Jem rybę'?

November 10, 2016

Adam153032

Ale ja nie mam

December 1, 2017

Gotfryd1

Ja napisałem ja jem rybkę i mi nie zaliczył

March 11, 2019
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.