1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "I have the fish."

"I have the fish."

Tłumaczenie:Mam rybę.

April 6, 2014

7 komentarzy


kubaparat

a "have" znaczy też jeść , ale cały posiłek


Marcin600891

Have znaczy mieć, a nie jeść Jeść to eat


Krystian007

są dwa sposoby'' ja mam te rybę'' i '' mam rybę


klaudiakoz15

Ja mam rybę może być


mbabanes

Czy I have the fish, może oznaczać także 'Jem rybę'?


Gotfryd1

Ja napisałem ja jem rybkę i mi nie zaliczył

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.