"Ihavethefish."

Tłumaczenie:Mam rybę.

4 lata temu

10 komentarzy


kubaparat

a "have" znaczy też jeść , ale cały posiłek

3 lata temu

Marcin600891

Have znaczy mieć, a nie jeść Jeść to eat

5 miesięcy temu

Krystian007

są dwa sposoby'' ja mam te rybę'' i '' mam rybę

4 lata temu

klaudiakoz15

Ja mam rybę może być

2 lata temu

mbabanes

Czy I have the fish, może oznaczać także 'Jem rybę'?

2 lata temu

Adam153032

Ale ja nie mam

1 rok temu

AmeliaGapa

Nie rozumiem was to jest proste z resztą wy i tak nie pojmiecie

3 lata temu

Rafa97355

To znaczy Ja mam tę rybe

9 miesięcy temu

alex_met

Czemu nie ma I HAVE GOT THE FISH

4 lata temu

ziomek1
ziomek1

to obojętne

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.