"Ben ayda bir Amerika'ya seyahat ederim."

Çeviri:I travel to America once a month.

April 6, 2014

18 Yorum


xoutoforderx

travel yerine trip kullanamaz mıyız

April 6, 2014

secretrecipe

"Travel" sözcüğü fiil, "trip" sözcüğü isimdir. O yüzden kullanamayız.

"Trip" fiil olarak "ayağı takılmak, sendelemek, tökezlemek" anlamına gelir.

April 6, 2014

xoutoforderx

teşekkürler cevabınız için

April 6, 2014

M.ilkerGrk

Kelime uzerine basinca cikan kelime sadece "trip". oraya (isim) trip (fiil) travel gibi bilgi olsa daha bilgilendirici olur

November 8, 2014

ErdiTartar

"Once" bir kez demek değil mi? Tekrar yanına neden "a" getirilmiş?

September 10, 2014

TheProStudent

"A" tanımlayıcısı "month" ismini niteler, "once" zarfıyla ilgisi yoktur. "Once in two months" da diyebiliyoruz.

February 1, 2015

MuratDemir874747

Once birkez a month bir ayda yani türkçeye tam çevrildiğinde bir ayda bir kere demek ingiliz mantığıyla düşünmek gerekir

December 6, 2015

Elif_iklim

I go on a trip to America once a month neden olmaz ?

June 17, 2014

GamHas

İ travel to america one times month cok mu yanlis..

January 20, 2015

omerfarrap1

USA yazdım kabul etmedi

February 8, 2015

EmreEyioz

Once in a month neden yanlis?

July 19, 2015

nihan112219

Once in a month kullanımı yanlış mı? Okulda bize verilen kullanım bu şekildeydi.

December 31, 2015

TheProStudent

O kullanım da doğru, kısası daha pratik olduğu için ilk onu koymuşlardır.

December 31, 2015

Ouzhankiz

i travel to the america one time in a month.

April 2, 2016

leyla602916

To neden var

September 15, 2016

aleyna4u

amerika'YA anlamı katmak için

August 19, 2019

ALTAIR23912

Zarf lar İngilizcede sondayada özneden hemen sonra gelir diye biliyorum."I once a month travel to America." yazdığımda kabul etmiyor. bunu kabul etmemesine bir anlam veremedim?

April 12, 2019

MEVLANABAA

"I travel to America one time per month." neden yanlış?

October 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.