1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben ayda bir Amerika'ya seya…

"Ben ayda bir Amerika'ya seyahat ederim."

Çeviri:I travel to America once a month.

April 6, 2014

24 Yorum


xoutoforderx

travel yerine trip kullanamaz mıyız


secretrecipe

"Travel" sözcüğü fiil, "trip" sözcüğü isimdir. O yüzden kullanamayız.

"Trip" fiil olarak "ayağı takılmak, sendelemek, tökezlemek" anlamına gelir.


xoutoforderx

teşekkürler cevabınız için


M.ilkerGrk

Kelime uzerine basinca cikan kelime sadece "trip". oraya (isim) trip (fiil) travel gibi bilgi olsa daha bilgilendirici olur


ErdiTartar

"Once" bir kez demek değil mi? Tekrar yanına neden "a" getirilmiş?


TheProStudent

"A" tanımlayıcısı "month" ismini niteler, "once" zarfıyla ilgisi yoktur. "Once in two months" da diyebiliyoruz.


MuratDemir874747

Once birkez a month bir ayda yani türkçeye tam çevrildiğinde bir ayda bir kere demek ingiliz mantığıyla düşünmek gerekir


EmreEyioz

Once in a month neden yanlis?


nihan112219

Once in a month kullanımı yanlış mı? Okulda bize verilen kullanım bu şekildeydi.


TheProStudent

O kullanım da doğru, kısası daha pratik olduğu için ilk onu koymuşlardır.


Nisatikiz

ı visit to america once in a month dediğimizde niçin olmuyor


Elif_iklim

I go on a trip to America once a month neden olmaz ?


GamHas

İ travel to america one times month cok mu yanlis..


omerfarrap1

USA yazdım kabul etmedi


Ouzhankiz

i travel to the america one time in a month.


ALTAIR23912

Zarf lar İngilizcede sondayada özneden hemen sonra gelir diye biliyorum."I once a month travel to America." yazdığımda kabul etmiyor. bunu kabul etmemesine bir anlam veremedim?


MEVLANABAA

"I travel to America one time per month." neden yanlış?


DostulasAP

Seyehat eyleminde zaten bir yere yönelinir, yine de "to" yazmak zorunda mıyız?


adnan848078

"I make a journey to america once a month"


mustafanls1

Nedir bu iş ben ve siz aynı şekilde yazıyoruz neden devamlı yanlış diyorsunuz


AdnanNarin

Bunun nerei yanlış


KiyoshiDGTR

Im travel to america for one day every month dedim neresi yanlış ki?


ysmntgyl

I travel once a month to America neden olmuyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.