A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I walk after lunch."

Fordítás:Ebéd után sétálok.

0
4 éve

22 hozzászólás


Dvid766399

Jót írok de nem jó

-1
Válasz1 éve

LszlMish

Nem értem...Jót írok de nem fogadja el...

-1
Válasz11 hónapja

pntrrlnd

szintén

-1
Válasz7 hónapja

Clement1974

A "sétálni megyek ebéd után" miért hibás?

-2
Válasz4 éve

Kornel27968

az már goig to go....

-1
Válasz2 éve

BelaMolnar0

en setalok,vagy setalok ebed utan. az kell cask leforditani, ami a mondatban benne van. Setalni megyek az felesleges nem ugy van a mondat leirva angolul. ha azt mondod setalni megyek magyarul szerintem jo.

-1
Válasz1 éve

bogidodi

Én sem tudom!!!!!:-(

-3
Válasz3 éve

Petra571936

És én se :(

-3
Válasz2 éve

laq1958

A mankók közé oda lehetett volna írni a sétálok igét is

-2
Válasz4 éve

Tomika2009

I walk after lunch- ezt irtam!Miert nem fogadja el?

-2
Válasz2 éve

Petra571936

Magyarul kellett írni :)

-1
Válasz2 éve

krisz197

(én sétáltam az ebéd után) ez mért nem jó?

-2
Válasz2 éve

MnikaBagyi

Sétálok az ebéd után ezt se fogadta el pedig a magyarban ez használatos. :-(

-3
Válasz3 éve

tabletgenius

Az "írd be amit hallasz" NEM FORDÍTÁST JELENT! S ezt már két esetben is eljátszotta, angolul írtam, s közben a magyar fordítást kellett volna. Soft feature?

-3
Válasz2 éve

komaromyadam

azt se fogadta el hogy: sétálok később ebédelek

-3
Válasz2 éve

SzCsHajnal

alszok evés közben?!

-3
Válasz1 éve

Nata596915

Sétáltam az ebéd után.

Ezt írtam és jó :-)

-3
Válasz1 éve

Vitzilopochtli

Miért nem jó: "ebéd után elmegyek"?

-4
Válasz4 éve

Mezecsked

Mert a 'walk' szó sétálást jelent, a menni szóra a 'go'-t használják.

2
Válasz4 éve

Vitzilopochtli

Tényleg :), köszönöm!

-2
Válasz4 éve

SzCsHajnal

én vagy 10 változatot próbáltam de nem jó!!!!!! :(

-2
Válasz1 éve

SzCsHajnal

mer nem

-2
Válasz1 éve