1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boy eats lunch."

"The boy eats lunch."

Çeviri:Oğlan öğle yemeği yer.

April 6, 2014

35 Yorum


Muhammetrf

Arkadas sadece öğle yerine öğlen yemeği yazmistim :)


KayhanPolat

''Öğlen'' bir vakit bildirir. ''Öğlen yemeyi yeriz'' derseniz, ''yemeği öğlen vakti yeriz'' demiş olursunuz. Ama ''Öğle yemeği'' bir vakti değil, bir öğünü belirtir. O yüzden de program o cevabı doğru kabul etmez. Çünkü ''lunch'' kelimesi, bir vakti değil, bir öğünü ifade ediyor. O öğün de ''Öğle yemeyi'' Bu öğünü öğlen vaktinde değil de, öğlenden sonra da yiyebilirsiniz, ama o öğünün ismi yine ''öğle yemeği'' yani İngilizce'de ki karşılığı olan ''lunch'' kelimesi olur. İşin bu kısmı İngilizce dil bilgisine değil, Türkçe dil bilgisine dayanıyor yani. İnşallah anlatabilmişimdir.


parsssssss946280

Gerçekten bunu yazmaklamı uğraştın


ikra604947

Bts i tanıyor musun


Duranelik1

İŞTE İNGİLİZCEDE 1 HARF BİLE ÖNEMLİ


DilberOzba

Evet öğle yemeği yazmışsın bir hata yaptın ama olsun.


zumra.c

ama oğlan kabul ediyor.


mingiz

Çocuk deil ★☆★☆


OuzhanDodu

neden eats eat değil,He she ıt te s takısı geliyordu burada neden geliyor?


AhmetAli476454

The boy he sayılır


ceren_gelirli

Oglana erkek yazmistim


busbus1234

yav bu neden ''erkek'' kelimesini anlıyamıyo.Kafası almıyomu!?!?!


hogwartslimiray

Önce çıkan sesi söyleyeceğiniz yere sonra da sesin çıktığı yere basın. (Bazılarında oluyo bazılarında olmuyo)


Nisa594920

ben bilgisayardan oynuyorum soyluyorum seslı turkcesını dogru ama yanlıs dıyor


pnar458618

İngilizcesini söylemeye çalışman gerek.


rukiye63428

Erkek öğle yemeği yer degilmi ?


Buse592644

Erkek çocuk ögle yemeği yer yazdım kabul etmedi ya


alfa1231

" Oğlan Öğle yemeğini yer" niye olmuyor ki?


zkan379254

Başka bir alıştırmada kadın öğle yemeği yer ifadesini the woman eats lunch olarak yazdım kabul etmedi. The woman has lunch olarak gösterdi doğru cevabı. Burada da aynı öğün var yani lunch peki bunu neden doğru kabul ediyor ben bu kadar saçma bi program görmedim.


Alev.trk

"The" olayını bi çözemedim ya bazen "the women" yazıyo kadın diyorum.. Kadınlar çıkıyo "the boy" yazıyo oğlanlar yazıyorum oğlan çıkıyo.. Nasıl oluyo bu iş


Humeyra_akay

The woman bir kadın demektir ama the women ise kadınlar anlamına gelir ayni sekilde the man bir adam anlamina gelirken the men adamlar anlamına gelir ayrica the children cocuklar demekken the child derken tek bir cocuktan bahsedilir ama cogu zaman ingilizcede coğul anlam katmak için "s" takisi kullanılır the boys, the girl, elephants vb.


Sahinner

Oğlan yerine erkek yazmışım...


Kardelen2259

Ben yazmiyorum seciyorum ama snsnsnsn


dieblume8891.m

Erkek çocuk ve oğlan aynı şey değil mi acaba? Neden cevabımı kabul etmedi?


bade123456ABD

Sadece LUNCH yerine LUNCK yazım :((


HOPEpasses1

eats yiyor değilmi


Aye782177

Neden eat yerine eats yazıyor bilen varmı?


ZEYNEPARIC4

Herkes' in hata yapması normal

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.