1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boy eats lunch."

"The boy eats lunch."

Çeviri:Oğlan öğle yemeği yer.

April 6, 2014

21 Yorum


Muhammetrf

Arkadas sadece öğle yerine öğlen yemeği yazmistim :)


KayhanPolat

''Öğlen'' bir vakit bildirir. ''Öğlen yemeyi yeriz'' derseniz, ''yemeği öğlen vakti yeriz'' demiş olursunuz. Ama ''Öğle yemeği'' bir vakti değil, bir öğünü belirtir. O yüzden de program o cevabı doğru kabul etmez. Çünkü ''lunch'' kelimesi, bir vakti değil, bir öğünü ifade ediyor. O öğün de ''Öğle yemeyi'' Bu öğünü öğlen vaktinde değil de, öğlenden sonra da yiyebilirsiniz, ama o öğünün ismi yine ''öğle yemeği'' yani İngilizce'de ki karşılığı olan ''lunch'' kelimesi olur. İşin bu kısmı İngilizce dil bilgisine değil, Türkçe dil bilgisine dayanıyor yani. İnşallah anlatabilmişimdir.


KayhanPolat

''Öğlen'' bir vakit bildirir. ''Öğlen yemeyi yeriz'' derseniz, ''yemeği öğlen vakti yeriz'' demiş olursunuz. Ama ''Öğle yemeği'' bir vakti değil, bir öğünü belirtir. O yüzden de program o cevabı doğru kabul etmez. Çünkü ''lunch'' kelimesi, bir vakti değil, bir öğünü ifade ediyor. O öğün de ''Öğle yemeyi'' Bu öğünü öğlen vaktinde değil de, öğlenden sonra da yiyebilirsiniz, ama o öğünün ismi yine ''öğle yemeği'' yani İngilizce'de ki karşılığı olan ''lunch'' kelimesi olur. İşin bu kısmı İngilizce dil bilgisine değil, Türkçe dil bilgisine dayanıyor yani. İnşallah anlatabilmişimdir.


ceren_gelirli

Oglana erkek yazmistim


mingiz

Çocuk deil ★☆★☆


zumra.c

ama oğlan kabul ediyor.


busbus1234

yav bu neden ''erkek'' kelimesini anlıyamıyo.Kafası almıyomu!?!?!


Miray43644

Önce çıkan sesi söyleyeceğiniz yere sonra da sesin çıktığı yere basın. (Bazılarında oluyo bazılarında olmuyo)


Nisa594920

ben bilgisayardan oynuyorum soyluyorum seslı turkcesını dogru ama yanlıs dıyor


rukiye63428

Erkek öğle yemeği yer degilmi ?


Buse592644

Erkek çocuk ögle yemeği yer yazdım kabul etmedi ya


alfa1231

" Oğlan Öğle yemeğini yer" niye olmuyor ki?


zkan379254

Başka bir alıştırmada kadın öğle yemeği yer ifadesini the woman eats lunch olarak yazdım kabul etmedi. The woman has lunch olarak gösterdi doğru cevabı. Burada da aynı öğün var yani lunch peki bunu neden doğru kabul ediyor ben bu kadar saçma bi program görmedim.


musa764207

Ulan siz mal mısınız hepiniz


Alev.trk

"The" olayını bi çözemedim ya bazen "the women" yazıyo kadın diyorum.. Kadınlar çıkıyo "the boy" yazıyo oğlanlar yazıyorum oğlan çıkıyo.. Nasıl oluyo bu iş


OuzhanDodu

neden eats eat değil,He she ıt te s takısı geliyordu burada neden geliyor?


Sahinner

Oğlan yerine erkek yazmışım...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.